Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ebay, marktplaats??

ik weet dat er in engeland een gozer zit die voor een aantal auto's transparante glaasjes maakt voor knipperlichten en mistachterlichten. misschien dat hij ook voor een pro'ceed voor derde remlicht kam maken. zal eens kijken of ik zijn gegevens kan vinden.

• 1 maand later...
Geplaatst
weet mss iemand waar je een derde stoplicht van de pro ceed kan kopen in het wit

(met wit plastiek i.p.v. een rood )

mvg

Waarom zou je dat willen ?

Is bij mijn weten verboden, of hang je em thuis op ? :-)

Geplaatst

er zijn meerdere auto's in mijn omgeving die heldere glaasjes hebben met rode verlichting.

weet niet of ze dit om moeten bouwen voor de keuring.

en dit is alleen mooi als je de rest van de verlichting ook aanpakt. (lexus look oid)

Geplaatst
er zijn meerdere auto's in mijn omgeving die heldere glaasjes hebben met rode verlichting.

weet niet of ze dit om moeten bouwen voor de keuring.

en dit is alleen mooi als je de rest van de verlichting ook aanpakt. (lexus look oid)

nee dit is het zelfde idee als de lexus look achterlichten. Je mag zelfs zilver kleurige lampjes gebruiken, zodat de look helemaal "wit" is en er toch rood licht uit komt.

Dit doen ze ook veel in witte knipperlicht glazen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...