Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Is dit wellicht simpel genoeg?

Plastic3.jpg

Groet van

GreyGriffin

Deze is ook niet verkeerd... Ik voel wel dat de KIAclub leeft... :)

• Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Gast GreyGriffin
Geplaatst

En hier is, speciaal voor Smart, een klein chromen dingetje.

Chrome.jpg

GreyGriffin

Geplaatst (aangepast)

En deze voor op het achterraam onder de ruitenwisser?

Hoog 15 en breed 100 mm.

In div maten en kleuren te verkrijgen

Groeten. Aart.

post-1278-1297852895,29_thumb.png

post-1278-1297852895,3_thumb.png

aangepast door Aart.S
Gast GreyGriffin
Geplaatst (aangepast)

Hier is nog een 'chromen' variant. Nu ga ik aan mijn sociale verplichtingen buiten de deur voldoen!

Chrome55.jpg

Overigens zijn de drie letters die Kia zelf voor zijn logo gebruikt speciaal getekend, waardoor er (duur) copyright op rust. Een al te letterlijke imitatie voor verdere teksten zal niet erg op prijs worden gesteld, dus daarmee ben ik graag een beetje voorzichtig.

En wat een 'Meguiar's'-achtig logo betreft: net als Coca Cola is dat van Meguiar's een classic. Eigenlijk een onding, want buitengewoon slecht leesbaar. Alleen vanwege de al een eeuw in omloop zijnde vorm worden ze onmiddellijk herkend. Een Kia-club-logo moet het hebben van een heel goede leesbaarheid, dus zou ik iets kiezen met duidelijke belettering, geen krul-gedoe!

Groet van GreyGriffin

aangepast door GreyGriffin
Geplaatst
Hier is nog een 'chromen' variant. Nu ga ik aan mijn sociale verplichtingen buiten de deur voldoen!

Chrome55.jpg

Overigens zijn de drie letters die Kia zelf voor zijn logo gebruikt speciaal getekend, waardoor er (duur) copyright op rust. Een al te letterlijke imitatie voor verdere teksten zal niet erg op prijs worden gesteld, dus daarmee ben ik graag een beetje voorzichtig.

En wat een 'Meguiar's'-achtig logo betreft: net als Coca Cola is dat van Meguiar's een classic. Eigenlijk een onding, want buitengewoon slecht leesbaar. Alleen vanwege de al een eeuw in omloop zijnde vorm worden ze onmiddellijk herkend. Een Kia-club-logo moet het hebben van een heel goede leesbaarheid, dus zou ik iets kiezen met duidelijke belettering, geen krul-gedoe!

Groet van GreyGriffin

Hallo GG,

I like it. Wanneer dit wordt uitgevoerd in 3D heb ik wel interesse. De achtergrond in rvs zilver en de letters in zwart of antraciet. Heel mooi gemaakt (diepe buiging).

Geplaatst

Inderdaad is die laatse heel mooi gemaakt... Mbt mijn bijdrage: Ik bedoelde meer de kleur(en) ervan.. Het valt op maar is niet AANWEZIG en zeker niet OVERHEERSEND.. Qua stijl ga ik met je mee dat het leesbaar moet zijn en vooral blijven..

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Goedemorgen Smart en Alex VB,

Hier is er dan nog eentje, nu met de gewenste donkergrijze lettertjes. Mits niet al te groot uitgevoerd, zou ik daar zelf ook wel mee willen rondrijden.

logoversievier.jpg

Groet van GreyGriffin

Geplaatst
Goedemorgen Smart en Alex VB,

Hier is er dan nog eentje, nu met de gewenste donkergrijze lettertjes. Mits niet al te groot uitgevoerd, zou ik daar zelf ook wel mee willen rondrijden.

logoversievier.jpg

Groet van GreyGriffin

Hier kan ik me ook in vinden.... Nu de rest nog...

Maten moeten we het nog over hebben, maar inderdaad niet te groot...

Geplaatst

Deze zou ik ook wel op de auto willen hebben, maar wel alleen het schildje en niet ook met die hele chromen achtergrond erbij, dat vind ik zonde.

Geplaatst

Hallo GreyGriffin,

Dat is nou precies wat ik bedoelde, wat ik voor ogen had. Jij hebt het goed uitgewerkt. Ziet er erg goed uit, is neutraal en wanneer gemaakt van zacht kunststof (doorschijnend) met 3M tape een echt hebbedingetje voor de forumleden, dacht ik zo.

De achtergrond van neutraal (mat rvs) zilver.

Ik wil er wel

Geplaatst

Waar zouden jullie deze stikker dan plakken?

ik vind het een leuke stikker, goed ontwerp!

Maar ik vind stikkers altijd zo zonde op auto's.

Ik heb de dealer gevraagd om alle dealer reclame stikkers weg te laten.

Wat ik ook zo zonde vind is dat je heel vaak ziet dat mensen een stikker op afstand op de auto hebben "gesmeten"

lekker scheef dus!! :-(

Geplaatst
Waar zouden jullie deze stikker dan plakken?

ik vind het een leuke stikker, goed ontwerp!

Maar ik vind stikkers altijd zo zonde op auto's.

Ik heb de dealer gevraagd om alle dealer reclame stikkers weg te laten.

Wat ik ook zo zonde vind is dat je heel vaak ziet dat mensen een stikker op afstand op de auto hebben "gesmeten"

lekker scheef dus!! :-(

in mijn geval zouden ze op beide achter zijramen komen en daarna de blinderingsfolie er over heen. (ik neem tenminste aan dat het stickers zijn die aan de binnenzijde van het raam gaan komen?)

Geplaatst
in mijn geval zouden ze op beide achter zijramen komen en daarna de blinderingsfolie er over heen. (ik neem tenminste aan dat het stickers zijn die aan de binnenzijde van het raam gaan komen?)

Als het goed is, wordt het geen sticker maar een soort zacht kunststof embleem die je op bijv. op de achterkant kunt plakken. Een 3D uitvoering met een doorschijnend laagje. Wel kun je van hetzelfde ontwerp een (raam)sticker maken.

Geplaatst

Dus ter vervaning van het kia embleem? dat gaat voor mij dan niet werken :-(

Maakt niet uit er komt vast wel een keer een stickert

Geplaatst

Maar het is niet ter vervanging van het Kia embleem, tenminste dat was niet de bedoeling.

Er liggen ook nog geen concrete plannen voor productie. Iedereen mag zijn/haar zegje doen, toch?

Geplaatst

Leuk initiatief!

Alleen aan mijn auto geen stickers... ik hekel die opschriften. Vooral die ongewenste reclame die je altijd mee krijgt als je een auto koopt in de garage. Moeten ze je eigenlijk korting op de aanschaf prijs van de auto voor geven, omdat jij reclame voor ze rijd!

Neen, da's bij mij het eerste wat van de auto verdwijnt!

Nu moet ik ook wel eerlijk bekennen dat mijn kentekenplaat houder ook geen 'reclame' maakt voor ons forum...

Maar goed.. Leuk initiatief, alleen niets voor mijn auto..

Overigens: De sticker die Philip heeft voor op de kentekenplaat houder (ik heb geen idee of Andr

Geplaatst

@ Philipe: ik zou eens goed achterop je Picanto kijken, zit toch echt een Leendert van den Born KPH ;)

Heb er vanmiddag aan zitten twijfelen hehehe

Geplaatst
@ Philipe: ik zou eens goed achterop je Picanto kijken, zit toch echt een Leendert van den Born KPH ;)

Heb er vanmiddag aan zitten twijfelen hehehe

We zijn gerust gesteld, er zit gelukkig geen andere KPH op, en dat je dit maar nooit doet, immers zijn we lang op zoek geweest naar de huidige KPH.

Philip

Geplaatst

Hoi, een sticker zoals de kinderen dat ook op de ruit doen aan de binnen zijde van de auto of zoals je bij de kerst ook op de raam kunt doen is ook een optie. Eenvoudig te verwijderen en geen schade aan je auto.

Groetjes,

Halbie

Geplaatst

logoversievier.jpg

Ik ben van plan om te kijken bij diverse drukkerijen wat deze sticker bij hun zal gaan kosten... Heeft iemand een voorkeur qua grote van de sticker? ik zelf dacht aan een maat van 10cm * 5cm...

Geplaatst

Peter,

Lijkt me duidelijk.... Daarom vroeg ik ook ideeen/wensen mbt de maat... Het KIA logo op mijn cee'd is best groot...

Geplaatst

Tsjaa, nu weet ik natuurlijk niet of het logo op mijn grille (het oude logo, dus losse ring met losse letters) kleiner is dan het huidige logo dat uit 1 sticker bestaat...

Maar denk dat je met de maat van het logo sowieso van de maximale maat uit moet gaan, dus hooguit een tikkie kleiner...

Groetjes,

Peter

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...