Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Een 10cm lang en 4cm hoog ofzo?

Je moet met de maten wel rekening houden met de werking van de ovaal van het kia logo.

• Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Eventjes terugkeren op ons "nieuwe" clubsticker..

Wat zijn de maten die men wenst? Ik heb van enkele drukkers antwoord gekregen mbt de mogelijkheden, maar zij willen maten weten... Daarbij is de vorm ook belangrijk..

Kom op mensen blijf aub meedenken zodat het niet doodbloed.. Het zou zonde zijn van de inzet en tijd van sommige mensen.. We hebben A gezegd en B ben ik mee begonnen.. Maar alleen redden doe ik het niet..

Hoi Alex,

Als grootste maat zou ik de maat aan houden van het Kia logo in de grille van jouw Cee'D SW. Dan zou ik als verkleiningen steeds een gelijkwaardige verkleining nemen van 1 cm?

Met gelijkwaardig bedoel ik dan een verkleining waarbij de lengte en breedte gelijkwaardig verkleinen, om vervorming tegen te gaan.

Laat mij weten wat ik kan doen om je te ondersteunen. Zit nu dan wel even in Duitsland, maar waar mogelijk help ik graag.

Groetjes,

Peter

P.s. ik ga aankomende week eens even voor je informeren bij wat tuningwinkels wat het daar gaat kosten om stickers te laten maken.

Geplaatst

Ik ben er heel eerlijk in.. Ik ben mbt dit thema een leek, een maagd zeg maar... Maar ik ben bereidt de kar wel te trekken en dingen te regelen, als ik maar een beetje feedback krijg van mijn mede clubleden.. Ik wil nl. niet straks te horen krijgen dat dit niet helemaal de bedoeling was enz. enz..

Geplaatst
Een 10cm lang en 4cm hoog ofzo?

Je moet met de maten wel rekening houden met de werking van de ovaal van het kia logo.

Jantje daar heb je gelijk in de hoogte moet in het midden de helft van de lengte zijn.

In cm's zou dat kunnen zijn:

8 bij 4

9 bij 4,5

10 bij 5

11 bij 5,5

12 bij 6

13 bij 6,5

14 bij 7

Gewoon even een poll maken en klaar.

Persoonlijk denk ik dat 13 bij 6,5 een mooie maat is.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

Peter,

Ik zie dat we bijna gelijk gepost hebben...

Dus ik snel naar buiten gerend/gekropen en mijn logo's (Voor/Achter) gemeten..bijna uitgegleden, mijn hoofd gestoten en heb nu een KIA logo op mijn voorhoofd staan..;)

Front = (b)15cm x (h)8cm

Achter = (b)13cm x (h)6cm

KIA houdt dus zelf een verkleining aan van 2cm.. Als je nog kleiner gaat dan kom je uit op 11 x 4.. Is dit niet te klein?

Misschien voor de echte Die Hards een logo van 3 maal de grootste maat? Dus van 45 x 24..??

Op de meeste sites zijn de gangbare maten (b)10, 15, 20, 25, 30 & 45.. Over hoogte wordt meestal niet gesproken...

Zelf was ik ook aan het denken aan een lange sticker (volgens had smart deze al eens geplaatst) met KIA..www.kiaclub.nl...KIA Voor op de kleine zijruit of onder bij de deur (Zie 0104868.jpg&w=400&h=40) Maar daar moet nog over gebrainstormd worden denk ik...

Geplaatst

@Peter,

Thanks voor het meedenken/helpen.. Ik heb tot nu toe feedback gehad van promovision hier in Belgi

Geplaatst

13cm bij 6cm kan opzich wel :)

Ik zou nog niet eens weten waar ik hem plak hahaha...maar zoiezo ben ik wel in voor wat stickers ;)

Gr Daiz

Geplaatst
Heb ik iets gemist dacht dat het om deze uitvoering ging:

ja ofzoiets en dan in dezelfde boog eronder www.kiaclub.nl ipv in het logo.

Geplaatst
Heb ik iets gemist dacht dat het om deze uitvoering ging:

Relena,

Je hebt niets gemist.. Het gaat inderdaad om die uitvoering...

Die band van mij is als extra bedoeld.. ik zag deze ook op een KIA alleen niet met onze website.. Toevalig een SOUL en het zag er leuk uit.. Deze soul was nog zwarter dan zwart en had deze onder bij de deur lopen.. Het was/is maar een suggestie als EXTRA... Doem aar eventjes CTR+ALT+Delete betreffende mijn ander idee..

Geplaatst

Dan is 13 bij 6,5 of 13 bij 6 een mooie maat kan mijn vrouw ook mee leven.

Zij heeft net buiten gekeken en vind het logo van de Soul achterklep een mooie maat.

Stel voor om een poll te maken met maten Alex.

Geplaatst

Ik wil de keus nog moeilijker of makkelijker maken..

1 - Je kan kiezen voor 1 sticker in de maat(en) 15*8, 13*6 of 11*4 (of deze maat mogelijk en mooi is weet ik niet. Wacht nog op feedback van enkele drukkers)

2 - je kiest voor een set van stickers: A)1 x 15*8, 1x 13*6, 1x 11*4. B) 1 x 15*8, 2x 13*6. C) 2 x 15*8, 1 x 13*6...

Maar ik zal er wel een poll van maken in een nieuw topic..

Geplaatst

Ja.. Met de nadruk op langzaam...

De poll is aangemaakt en ik heb het simpel gehouden qua keuze.. Anders zien we door de bomen het bos niet meer en dat is niet de bedoeling.. Houdt er aub wel rekening mee dat de uiteindelijke clubsticker anders kan uitzien als het ontwerp van GG..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...