Roderik Geplaatst 16 December, 2009 Geplaatst 16 December, 2009 Kia, The power to suprise! http://www.autohaus-kupp.de/Kia_Slogan_Ellipse.jpg Als die suprise maar niet is stilstaan langs de weg. Quote
Gast Jantje Geplaatst 16 December, 2009 Geplaatst 16 December, 2009 Als die suprise maar niet is stilstaan langs de weg. Jij klinkt/denkt niet bepaald positief over KIA of wel? Quote
Roderik Geplaatst 16 December, 2009 Geplaatst 16 December, 2009 Jij klinkt/denkt niet bepaald positief over KIA of wel? Die grap wordt maar al te vaak tegen mij gemaakt. Ik ben heel positief over KIA . Anders hadden we geen we echt nieuwe c'eed besteld Heb der wel vertrouwen in, wordt de eerste KIA maar komt uit de Hyundai stal en die deed ook altijd wat ie doen moet (op een paar keer toen de accu het echt begeven had en hij niet meer starte). Quote
Alex VB Geplaatst 16 December, 2009 Geplaatst 16 December, 2009 Misschien voelt iemand zich geroepen om een clubsticker te ontwikkelen buiten de nummerplaatsticker? Het meest voor de hand sprekend (Volgens mij) is een sticker in een grijstint zoals die raamfolies die je kan krijgen bij de Gamma en Praxis etc.. de meest mooie en neutrale oplossing en niet groter dan max 10cm.. Of heeft iemand anders een ander idee? Quote
Rick Horst Geplaatst 16 December, 2009 Geplaatst 16 December, 2009 ja, waarom in 1 kleur. het celica forum heeft de stickers in meerdere kleuren, te weten: zilver, rood, wit en volgens mij ook nog zwart. maar iig die eerste 3. de clubsticker moet iig bestaat uit het kia logo met de leters Club er achter aan zoals helemaal boven aan deze site Quote
Roderik Geplaatst 16 December, 2009 Geplaatst 16 December, 2009 ja, waarom in 1 kleur. het celica forum heeft de stickers in meerdere kleuren, te weten: zilver, rood, wit en volgens mij ook nog zwart. maar iig die eerste 3.de clubsticker moet iig bestaat uit het kia logo met de leters Club er achter aan zoals helemaal boven aan deze site Of gewoon zoals de VW Transporter club http://www.weetjewel.com/shop/products_pictures/weetjewel1.jpg Gewoon ww.kiaclub.nl net zo mooi Quote
Alex VB Geplaatst 16 December, 2009 Geplaatst 16 December, 2009 Mij maakt het niets uit.. Op zwart staat iedere kleur goed Misschien dat we straks ook nog een Polo shirt, petjes etc kunnen bestellen?? Laat je fantasie los hier op het forum... Quote
Roderik Geplaatst 16 December, 2009 Geplaatst 16 December, 2009 Misschien dat we straks ook nog een Polo shirt, petjes etc kunnen bestellen?? Laat je fantasie los hier op het forum... Er gaat niet boven gadgets:Relatiegeschenken bij Van der Laar relatiegeschenken! leef je uit er is genoeg te krijgen Quote
Aart.S Geplaatst 17 December, 2009 Geplaatst 17 December, 2009 Toch wil ik er wel 2 hebben voor de nummerplaat houders voor en achter. Maar hoe???? Het is zo stil. Gr, Aart. Quote
Alex VB Geplaatst 17 December, 2009 Geplaatst 17 December, 2009 Stuur Phillip (Tazteam) eventjes een PB met je gegevens.. Dan komt het volgens mij wel goed... Wil je lekker off-topic kletsen? http://www.kiaclub.nl/forum/3255-kia-club-cafe.html#post20107 Quote
Aart.S Geplaatst 17 December, 2009 Geplaatst 17 December, 2009 Heb ik gedaan Alex, bedankt voor de tip. Hoe het allemaal werkt op dit forum, ik leer steeds meer. Gelukkig nog niet te oud. Groeten Aart. Quote
Relena Geplaatst 17 December, 2009 Geplaatst 17 December, 2009 Bij deze laat ik jullie een ontwerp zien voor onder de ruitenwisser. Of om uit te delen aan mede kia eigenaren. Wat denken jullie hiervan? Quote
Alex VB Geplaatst 17 December, 2009 Geplaatst 17 December, 2009 Super idee... En dan met ieder type zo KIA maken zoals je met SOUL hebt gedaan.. dus met cee'd, Venga, Picanto etc... Het idee is goed.. Quote
Relena Geplaatst 17 December, 2009 Geplaatst 17 December, 2009 Super idee... En dan met ieder type zo KIA maken zoals je met SOUL hebt gedaan..dus met cee'd, Venga, Picanto etc... Het idee is goed.. Dat was ook de bedoeling Alex alleen wil ik kijken of zoiets aanslaat. Quote
Roderik Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 Bij deze laat ik jullie een ontwerp zien voor onder de ruitenwisser.Of om uit te delen aan mede kia eigenaren. Wat denken jullie hiervan? "te netwerken met collega Kia Rijders" We zijn toch geen audi rijders , netwerken = voor (nep)kakkers Quote
Alex VB Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 "te netwerken met collega Kia Rijders"We zijn toch geen audi rijders , netwerken = voor (nep)kakkers Roderik, Netwerken is van iedere generatie en van iedere stand op de maatschappelijke ladder... Iedereen gebruikt zijn "Netwerk" van vrienden, bekenden en famillie wel voor iets.. Advies vragen over aankoop van een huis " Wie was jou hypotheekadviseur? Heeft hij jou goed geholpen?" Enz. enz. Dus niet kritisch doen over Netwerken, zeker niet als je zelf hier gtebruik van maakt.. Quote
Smart Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 Met zo'n sticker zou ik nooit nie rijden. Ik vind dat een sticker subtiel moet zijn op een auto. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Kijk bijvoorbeeld eens op deze site: http://chroomsticker.nl/?pageid=135 Dit zijn weliswaar geen stickers maar logo's van kunststof of andere materialen. In kunststof zou zoiets (Wiberg) met Kia logo + KiaClub.nl niet misstaan op een auto. Het lijkt op geborsteld rvs en is redelijk neutraal. Hieronder nog wat voorbeelden. Ik vind de 1e het meest geslaagd met daaronder www.kiaclub.nl. Niet te moeilijk maken. Quote
Alex VB Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 De eerste is inderdaad de mooiste.. En dan in... ik weet niet hoe ik dat moet schrijven.. RVS sticker kleur.. Jet lijkt op dat raamfolie zeg maar.. Ik zal voorbeelden zoeken en plaatsen.. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 (aangepast) Is dit wellicht simpel genoeg? Groet van GreyGriffin 20 December, 2009 aangepast door GreyGriffin Quote
Smart Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Zie deze site eens: http://www.3dstickers.nl/ Quote
Smart Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 Is dit wellicht simpel genoeg?Groet van GreyGriffin Ik vind het heel mooi gemaakt GG, maar ik zou het zelf nooit gebruiken. Nee, gewoon een ovaal logo in 3D van (rvs) kunststof. Zie: http://www.3dstickers.nl/ Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 Hallo Smart, Ik wilde alleen maar even tonen dat het aantal variaties zo ongeveer onuitputtelijk is. Overigens is er in dit draadje Quote
Smart Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 Hallo Smart,Ik wilde alleen maar even tonen dat het aantal variaties zo ongeveer onuitputtelijk is. Overigens is er in dit draadje Quote
Alex VB Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 (aangepast) Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Zie deze site eens: http://www.3dstickers.nl/ Zoiets ongeveer... Deze site is niet verkeerd... ik bedoel meer zoals deze sticker: Gewoon 1 simpele kleur wit of zilver en klaar is KIA club.. Zie deze site voor voorbeelden: http://www.tuningstickers.nl/catalog/index.php?osCsid=912f195b3a79606f6c5e988ef0f4d426 20 December, 2009 aangepast door Alex VB Quote
Alex VB Geplaatst 20 December, 2009 Geplaatst 20 December, 2009 Dat klopt, daar heb ik ook even over nagedacht. Echter nog geen oplossing bedacht. Normaal gesproken zou ik een inventarisatie doen hoeveel belangstellenden er voor een bepaald ontwerp sticker willen gaan. Ik weet ook niet hoe duur ontwerpkosten en productie is. Als de aantallen klein zijn, dan wordt het misschien nog een dure aangelegenheid.Te ondernemen stappen (globaal): 1. goedgekeurd ontwerp KiaClub. 2. belangstelling peilen, toezeggingen noteren (belangrijk!). 3. ontwerp voorleggen aan bedrijf. 4. offerte met (computer)afbeelding ontwerp. 5. go or no go. 6. betalingen door ge Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.