73klaas Geplaatst 14 December, 2022 Geplaatst 14 December, 2022 Ik zou graag op mijn stonic van 2018 een achteruitrijcamera aansluiten op de originele radio/display is dit mogelijk en met welke camera dan? Quote
73klaas Geplaatst 3 Januari, 2023 Topic Starter Geplaatst 3 Januari, 2023 Niemand hier die dit weet? Hoe krijg ik het Dashboard los zodat ik de aansluitingen op de radio kan bekijken Quote
73klaas Geplaatst 6 Februari, 2023 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2023 Jammer dat niemand het weet, of wil vertellen Quote
Murcielaygo Geplaatst 7 Februari, 2023 Geplaatst 7 Februari, 2023 Het eerste.Er zijn hier naar mijn weet weinig Stonic-rijders, dus is daar relatief weinig kennis van... Quote
SmurfenB Geplaatst 7 Februari, 2023 Geplaatst 7 Februari, 2023 De meeste leden reageren als ze denken en oplossing of oplossingsrichting hebben. Niet als we het niet weten. Dan had u namelijk overspoelt geweest met nutteloze posts. U had daarnaast zelf ook verder kunnen kijken, en de door u gevonden informatie te delen. Dat enthousiasmeert andere leden om u te helpen. Zoals foto's, AVN (radio) type, (technische) documentatie, het feit of uw AVN ooit met camera is geleverd, ... etc. Mogelijk is het plug and play bij een stonic, zie: KiaOwnersClub.co.uk: OEM reversing camera retrofit. Maar ook op het Engelse forum staat er niet meer dan dit. Mogelijk dat andere landen, wel wat op hun forum hebben staan hierover. Of u probeert op de sloop een camera te vinden van een stonic, en begint er gewoon aan. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.