Ga naar inhoud

Rammel kofferbak / achterklep


ff4266

Aanbevolen Berichten

Ik heb sinds kort een mooie Kia Proceed GT Line, en deze auto bevalt me fantastisch. Er zit alleen een rammel in de kofferbak, en ik lees meer daarover omtrent de achterklep.
 

Ik heb de twee rubberen pootjes al uitgedraaid, maar dat verhelpt het niet. De klep staat eigenlijk alleen maar onder spanning als je hem open klikt.

 

Voordat ik naar de dealer rij, wie heeft hier de oplossing van paraat? De YouTube video’s die wel eens gelinkt zijn doen het niet meer. 
 

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minuten geleden, zei michelklok:

Ik kwam dit filmpje op Youtube tegen: 

 

De oplossing die hier regelmatig voorbij komt is de vervanging van het slot.

Binnenkort maar even een ritje dealer want de oplossingen op internet variëren van de rubbertjes op de hoeken van de klep tot het slot of andere steuntjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...
21 minuten geleden, zei Kevin89:

Sinds een week geeft mijn proceed ook een rammel geluid uit de kofferbak. Ik ben bang dat het voor mij ook een rit naar de dealer wordt. 

Probeer eerst de achterbank truc even, dat werkte bij mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 uur geleden, zei ff4266:

Probeer eerst de achterbank truc even, dat werkte bij mij. 

Ik heb met de bak naar beneden gereden. Helaas bleef het gerammel. Ook nog de rubberen doppen de van kofferbak uitgedraaid maar dit hielp ook niet. 

Bedankt voor het meedenken !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...