Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb Thule Wingbars en een Thule Touring M dakkoffer. Dynamicline, dus kan niet experimenteren met een open dak, maar bij de Seat Leon die ik hiervoor had kon het dak gewoon open met deze set.

IMG_6446.thumb.jpeg.2a3076456b056eaa17e891e90a03302b.jpeg

• 3 weken later...
Geplaatst

Dakdragers die op de Niro van 2017 passen, passen die ook op de sportage 5 ?

Ik heb het type Farad -> Dakdragers Kia Niro SUV 2016 t/m 2022 (dakdragerland.nl)

Voor de Sportage vermelden ze dit type (ook van Farad); maar lijkt heel erg op elkaar:

Dakdragers Kia Sportage (NQ5) SUV vanaf 2022 (dakdragerland.nl)

Geplaatst
15 minuten geleden, zei Wil002:

Dakdragers die op de Niro van 2017 passen, passen die ook op de sportage 5 ?

Ik heb het type Farad -> Dakdragers Kia Niro SUV 2016 t/m 2022 (dakdragerland.nl)

Voor de Sportage vermelden ze dit type (ook van Farad); maar lijkt heel erg op elkaar:

Dakdragers Kia Sportage (NQ5) SUV vanaf 2022 (dakdragerland.nl)

Daar ben ik ook benieuwd naar, van de week een Sportage 5 uit 2022 aangeschaft.

• Like 1
Geplaatst
12 uur geleden, zei gjklasens:

Die hebben dezelfde soort rails toch?
Is geïntegreerde dakrails
Ik heb zelf systeem van Thule

Dat weet ik dus niet, als dat zo is wordt het zoeken op marktplaats wat ruimer aan keus. Dat zelfde geldt dan ook voor de dakdragers afkomstig van de Niro?

Geplaatst
Dat weet ik dus niet, als dat zo is wordt het zoeken op marktplaats wat ruimer aan keus. Dat zelfde geldt dan ook voor de dakdragers afkomstig van de Niro?

Ik heb even bij de buurman gechecked. Die heeft vorige model Sportage. Dasr passen de dakdragers ook op. Ook op mijn Niro, zoals ik al eerder had aangegeven

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Geplaatst
26 minuten geleden, zei gjklasens:

Ik heb even bij de buurman gechecked. Die heeft vorige model Sportage. Dasr passen de dakdragers ook op. Ook op mijn Niro, zoals ik al eerder had aangegeven

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bedankt voor het uitzoeken👍

• Like 1
  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst
Op 17-8-2024 om 20:29, zei surfingjohn:

Daar ben ik ook benieuwd naar, van de week een Sportage 5 uit 2022 aangeschaft.

Het past gewoon. met alle tevredenheid de reis naar La Plagne kunnen maken. echter de auto kon/moest in een parkeergarage.. de brede box (vroeger een tweelingkinderwagen erin) moest in de kofferbak; anders kon de auto niet binnen. Totale hoogte van de auto met bagagebox was 2,07 m.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...