Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Niro HEV

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
1 hour ago, DaniBlaa said:

Afgelopen vrijdag mijn Kian Niro HEV DLP Cityscape green 1 jaar en 3 maanden na bestelling op kunnen halen.

Hoe kan ik zien of het een MY24 of MY25 is?

Op je kentekenbewijs kijken of je 1300 kg (My24) of 1000Kg(MY25)  mag trekken (geremd)

Geplaatst (aangepast)

Vrijdag a.s. mag ik dan eindelijk mijn Niro HEV Mineral Blue ophalen.

Tankpas is al binnen, en ik heb dus ook het kenteken al. Op basis van trekgewicht (1300 kg) concludeer ik dat het een model 24 is.

Uiteindelijk 1 jaar, 6 maanden en 1 week na bestelling…. 🤔

aangepast door Jeroen_G
  • 1 maand later...
Geplaatst

Ook ik heb eindelijk afgelopen vrijdag de Niro HEV DLP Cityscape Green kunnen ophalen bij de dealer, besteld in februari 2023. De eerste dagen rijden bevallen prima, op het kentekenbewijs staat trouwens 1300 kg trekgewicht.

Geplaatst

Gefeliciteerd hoor. Hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als ik.

Was vorige week even bij de dealer (Van Mossel) deze beweerde dat als ik nu een HEV DPL zou bestellen ik hem met vier maanden in huis zou hebben. 

Geplaatst
3 uur geleden, zei Nico de Jong:

Gefeliciteerd hoor. Hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als ik.

Was vorige week even bij de dealer (Van Mossel) deze beweerde dat als ik nu een HEV DPL zou bestellen ik hem met vier maanden in huis zou hebben. 

Geplaatst

Ik zag op de website dat de levertijd voor de HEV DPL black nu 18- 22 weken of zo is. Mijn is besteld op februari 2024. Helaas gaat min huidige auto pas in januari 2025 eruit. Dus moet nog ff wachten.

Geplaatst

HENK HEEFT TWEE JULU EEN NIEUWE KIA NIRO GEKEGEN  GDH 39 G MINERAAL BLAUW 

DYNEMYK IK HEB HEM 28 MAART 2023 BESTELT NU NA VIJFTIEN MAAN DEN  HEB IK HEM TWEE JULU

2024 OP GEHAALD BIJ LOMAN

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...