Peterrrrr Geplaatst 4 November, 2009 Geplaatst 4 November, 2009 Tja alle verlichting op het dashboard, radio, airco etc etc. zit erop aangesloten dus het zou best kunnen maar moet haast super veel werk zijn ! Quote
Fonzy Geplaatst 4 November, 2009 Geplaatst 4 November, 2009 Ik heb van mijn dealer begrepen dat er veel klachten over waren en je voor rond de 75 euro 1 in kunt laten bouwen. Quote
bigwade Geplaatst 4 November, 2009 Geplaatst 4 November, 2009 Waarschijnlijk ligt alle bedrading klaar en hoeft er alleen een dimmertje ingezet te worden. Zo snugger zijn ze bij het bouwen van die auto's ook wel. Een nieuwe dash-kabelboom maken per type is gewoon te duur. Die 75 eu voor het dimmertje is al aan de prijs maar dat zal incl. arbeidsuren zijn. Quote
Gast Jantje Geplaatst 4 November, 2009 Geplaatst 4 November, 2009 Ik denk dat je zonder al teveel moeite vast wel ergens een weerstandje in kan bouwen waardoor alles gewoon permanent iets flauwer licht geeft. Het is inderdaad wel sneller om een originele in te bouwen denk ik, maar ik dacht dat ik had gelezen dat iemand dat nog steeds te fel vindt Quote
brrrtje Geplaatst 5 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2009 wat gaat niet samen met isg ?? cruise control toch wel heb geinformeerd bij mijn dealer kost ong. €700,-- krijgt dan uiteraard wel een losse bediening niet op het stuur Quote
ctheman Geplaatst 5 November, 2009 Geplaatst 5 November, 2009 wat gaat niet samen met isg ?? cruise control toch wel heb geinformeerdbij mijn dealer kost ong. Quote
Rick Horst Geplaatst 5 November, 2009 Geplaatst 5 November, 2009 is waarschijnlijk gewoon een pookje op de stuurkolom zoals bij mercedes. vindt 700 wel een boel geld voor cc. zelfde bedrag als bij de picanto en daarom zal ik het niet inbouwen. Quote
Giovanny Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 Op de gefacelifte Ceed Executive versie zit de Cruisecontrol nu standaard op het stuur en die is een stuk makkelijker te bedienen dan de pook-versie. En ja 700 euro voor de losse pook is inderdaad veel geld, dan kun je beter voor de Executive versie kiezen. Quote
Smart Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 (aangepast) Toch zijn pookjes, op de stuurkolom gemonteerd, net zo prettig te bedienen als standaard ingebouwde systemen. Het is maar waar je aan gewend raakt. De John Gold cruise control systemen wordt vaak aangeprezen als het betere merk op dat gebied. Zie onderstaande link. http://www.goldautomotive.nl/page-Home_24.aspx 6 November, 2009 aangepast door Smart Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.