Jump to content

test verslag van de nieuwe Sorento 2.2 CRDi 4WD

Xtermi

Recommended Posts

Zo'n vroege test van de nieuwe Sorento zullen de verkopen alleen maar opstuwen. Ja, Kia doet het blijkbaar goed. Wil zich net zoals zijn concerngenoot Hyundai een stevige plek op de autokaart veroveren.

Een beetje ronkend verhaal maar deze nieuwe Sorento zal het ongetwijfeld goed doen ofschoon ik met de mijne met een powerboxje + automaat nog heeeel goed mee kan.....

Maw. ik wacht nog even hoewel ik nu al weet dat de 2.2 AUT nog wel eens voor de deur staat-

Wij hebben inmiddels ook proef gereden in een benzine variant Sorento. Maar hij kan ons hartje niet veroveren. Onze huidige Sorento diesel vinden we zelfs fijner rijden. Ik moet wel toegeven dat de nieuwe Sor er van binnen vele stukken beter uit ziet. Maar daar is dan alles mee gezegd. Geen idee wie het enthousiaste testverslag heeft geschreven maar je moet het gewoon zelf ervaren denken wij. Toch wensen wij iedereen die wel overstag is gegaan of denkt te gaan er veel plezier mee.

Jos

Tja ik kan de test alleen maar beamen.

Wat rijd hij lekker zeg en ook veel feller dan de oude.

Ruimte te over zowel van binnen als in de achterbak met dubbele bodem waar je U tegen zegt!

Een ding mis ik nog wel in het nieuwe model en dat is het skiluik op de plaats waar de achter armsteun zit.Toch een luxe waarvan ik het jammer vind dat het er niet in zit.

Tja ik kan de test alleen maar beamen.

Wat rijd hij lekker zeg en ook veel feller dan de oude.

Ruimte te over zowel van binnen als in de achterbak met dubbele bodem waar je U tegen zegt!

Een ding mis ik nog wel in het nieuwe model en dat is het skiluik op de plaats waar de achter armsteun zit.Toch een luxe waarvan ik het jammer vind dat het er niet in zit.

Een gat ik de achterbank is toch geen luxe.....hahahaha;-)

Maar ik ben het met je eens dat zulk soort voorzieningen gewoon standaard in een auto hoort te zitten. Als je een armsteun kunt monteren, is het een kleine moeite om daarachter het skiluik te plaatsen (van binnenuit te openen).