Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Pieptonen maar waarvan?

Ga naar de oplossing Opgelost door Andre078,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tijdens een rit al een paar keer gehad, dat er iets begint te piepen. Zijn een stuk of drie pieptonen heel snel achter elkaar. Rare is dat er verder niets gebeurd. Geen waarschuwing van iets en ook geen lampje. Soms bij het rijden op de snelweg, maar ook al gehad tijdens het wachten voor een verkeerslicht. Was enige maanden weg, maar sinds de onderhoudsbeurt afgelopen vrijdag zijn de pieptonen weer terug. Iemand een idee wat dit kan veroorzaken of dit ook al gehad? Gaat om een e-Niro van mei 2022 met 15k op de klok.

Geplaatst
14 minuten geleden, zei Peter-036:

Buitentemperatuur <4 graden Celsius?

Die melding is meestal vlug weer weg.

Nee, dat is het niet. Krijg die melding met sneeuwvlokje ook wel eens. Is inderdaad vlug weer weg.

Doet zich ook voor bij hogere temperaturen.

Geplaatst
3 minuten geleden, zei Gerd_NL:

Te dicht bij de voorrijdende ...

Kan het ook niet zijn. Ben geen bumperklever. Ook al een paar keer gehad, dat er zelfs geen ander verkeer in de buurt was.

Geplaatst

Ik rijd (nu nog) Mercedes en heb het ook wel eens. Ik heb het idee dat het meestal gebeurt als ik onder een viaduct oid. door rijd. Net alsof hij even een gevaar ziet.

• Oplossing
Geplaatst (aangepast)

Allemaal bedankt voor de aangedragen suggesties, maar de oorzaak lijkt gevonden.

Piepjes lijken afkomstig van de dashcam. Blijkbaar gaat deze als de opname wordt onderbroken waarschuwen.

Vandaag de SD-card opnieuw geformatteerd en de camera voorzien van de meest recente firmware.

Nu maar afwachten of dat echt de boosdoener was. Maar daar ga ik eigenlijk wel van uit.

aangepast door Andre078
  • Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...