Jump to content

JohanGM

Leden
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Country

    Netherlands

JohanGM last won the day on September 15

JohanGM had the most liked content!

Community Reputation

11 Goed

About JohanGM

  • Rank
    Newbie

Algemeen

  • Auto
    Kia E-niro MY20

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. En wie gaat een mal printen van 100cm bij 80cm? (ofzo) Als je hem uit twee losse delen maakt is het relatief eenvoudig. De kant bij de achterbank is rechthoekig. Het stuk aan de bumperkant zaag je op breedt, maar te diep. Vervolgens die diepte langzaam weghalen tot je tevreden bent. Even wat tijd aan een liniaal en de decoupeerzaag besteden. Komt helemaal goed.
  2. Volgens mij is er een verschil tussen APK-keuring en eisen aan verlichting. Dat iets GEEN apk-afkeur is wil niet zeggen dat het legaal is. Het is dan simpelweg geen onderdeel van de keuring. Van de Inspectie Leefomgeving en Transport: https://www.ilent.nl/actueel/nieuws/2019/09/10/ilt-onderzoek-voertuigverlichting-zonder-keurmerk-verkocht OVerigens snap ik je verder hoor. Zolang verlichting niet verwarrend of verblindend werkt zal oom agent zich er waarschijnlijk ook niet zo druk om maken.
  3. Ik denk dat er wat verwarring is. LED-lampen zijn namelijk niet goedgekeurd als vervangingslamp. Af-fabriek kan het uiteraard wel. Zie voorzijde van onze auto's.
  4. Ik bedoelde dat je je dan zorgen moet gaan maken over bumperknuffelen
  5. Als mensen verblind worden door je achteruitrijlampen hebben ze al andere problemen...
  6. Dat belooft niet veel goeds.
  7. JohanGM

    AutoHold

    Je kunt de standaard regeneratie levels aanpassen in het setup menu. Hoef je ze niet steeds aanpassen ;). En slecht voor je rug? Je kunt het stroompedaal ook geleidelijk terugnemen ipv abrupt voet omhoog. edit: dat klinkt wellicht wat kortaf. Ik herken je probleem wel. Het is een kwestie van rijstijl aanpassen. Ik rijd niet zo vaak in de benzine auto van mijn vrouw, maar die enkele keren is het een behoorlijke omslag. Vooral de manier van gas geven en terugnemen/remmen is een wereld van verschil.
  8. JohanGM

    Actieradius

    Meten we warm of koud? Zit zo 0,3 bar tussen.
  9. https://www.dropbox.com/s/7l8kciz2nim827t/Instructieboekje MY20.pdf?dl=1
  10. Rare reactie van de dealer. Je zou je KLANT toch van dienst kunnen zijn door een kabel te lenen? Ik vind het redelijk schokkend hoe vaak je klachten leest over de service van de KIA dealer.
  11. Geen verbrandingsmotor, maar wel een elekromotor. Hoe het precies technisch werkt weet ik ook niet, maar simpel gezegd verandert de motor in een dynamo als je gas/stroom los laat. Daarmee remt de e-niro veel sterker af dan een brandstofmotor. Als jij dat anders hebt ervaren had je de instellingen waarschijnlijk verkeerd staan. Bij normaal gebruik raak je het rempedaal van de e-niro bijna niet aan, omdat je alles kunt doen met de 'motorrem'.
  12. Hoe bedoel je dit? De e-niro remt ook af op de motor...
  13. Lijkt mij dat de 12V batterij leeg is?
  14. Verkeerde quote. Het was al laat.
  15. Gelukkig geef je zelf het antwoord. Je accu is 64kw. Je verbruik 18,8kwh per 100km. Je range: 64/18,8 x 100= 340.
×
×
  • Create New...