Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Zijn de meeste Sportages nu afgeleverd?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het valt me op dat de laatste weken het aantal reacties op posts langzaamaan terugloopt.
Hebben we inmiddels allemaal de Sportage afgeleverd gekregen en zijn alle vragen inmiddels beantwoord?

Geplaatst
Het valt me op dat de laatste weken het aantal reacties op posts langzaamaan terugloopt.
Hebben we inmiddels allemaal de Sportage afgeleverd gekregen en zijn alle vragen inmiddels beantwoord?

Zojuist weer gebeld! Weten niks…. Staat nog op de productielijst!! Besteld 29 juni! Worden er onderhand simpel van!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst

Ook ik wacht nog steeds op bericht😩 Heb een sierstrip op de achterklep besteld. Ben benieuwd of dit een "goede" keuze is geweest.

Geplaatst

Was het maar zo'n feest. Hier 1 oktober 22 als leaseauto besteld, HEV GT-Plus rood, maar dealer weet ook nog niets

Geplaatst

Ik heb hem geannuleerd. In mei 2022 besteld (HEV Dynamic Plus), omdat we groter moesten gaan rijden. Na vele uitstellen zou in maart de verwachting week 30 worden, maar dat was ook nog geen zekerheid. Voor ons helaas niet haalbaar om op te blijven wachten.

Zag nu wel op de site van KIA als je hem wilt leasen dan moet je contact opnemen met een dealer over wat de mogelijkheden zijn. De enige modellen die snel geleverd worden is de GT line.

Helaas voor KIA maar rijdt nu de concurrent uit hetzelfde beloofde land ;). Levering was binnen 4 weken 

Geplaatst

Ik wacht ook nog steeds. 12 oktober ‘22 een rood zwarte PHEV gt+ besteld en nog geen VIN of iets bekend.

Geplaatst

Juni 2022 een Dynamic Plusline besteld. Kleur Lunar Silver. Levertijd destijds werd gesteld rond november. Vanaf oktober begon de ellende... Ondertussen al een keer of 3 bericht gekregen dat levertijd weer werd opgeschoven. Contact met dealer heeft geen enkele zin. Weten niets en kunnen niets. Afwachten is de enige optie.

Er zijn ergere dingen in de wereld maar ondertussen wordt ik er een beetje moedeloos van en ga nergens meer vanuit.....

• Like 1
Geplaatst

e31e399124317061472c6a6070c5c934.jpg
Momenteel maand 11. Of het veranderen van kleur zin heeft weet ik nog niet!
Blijf het vreemd vinden dat Kia geen voortgang deelt mbt productie ed. Bij BMW weet je nu bijv al dat een eventuele X1 in bijv weer 10/2024 wordt geproduceerd…

• 3 weken later...
Geplaatst

Vandaag weer bericht gehad van Arval, verwachte levertijd is weer opgeschoven. Verwachte levertijd staat nu op begin september.

Juni 2022 besteld, een Sportage hev dynamicplus.

• 2 weken later...
Geplaatst

Net contact gehad met de dealer, de auto ( HEV-DynamicPlus) is inmiddels gefabriceerd en staat nu op transport naar de garage. Besteld op 19 september 2023. (ik zie er de laatste weken ook steeds meer rijden. :-)

• Confused 1
Geplaatst

Vorige week eindelijk VIN nummer bekend van mijn bestelde Dynamic Plusline. Benieuwd hoe lang het duurt voordat de auto bij de dealer staat....

Geplaatst
13 uur geleden, zei ErwinSP:

Vorige week eindelijk VIN nummer bekend van mijn bestelde Dynamic Plusline. Benieuwd hoe lang het duurt voordat de auto bij de dealer staat....

Besteld in juni 2022 overigens....

Geplaatst
13 uur geleden, zei ErwinSP:

Benieuwd hoe lang het duurt voordat de auto bij de dealer staat....

Gemiddeld genomen tussen drie en vijf weken. Het lange wachten is dus bijna voorbij :-) 

Geplaatst
2 uur geleden, zei ErwinSP:

Besteld in juni 2022 overigens....

Toch gek dat er zoveel verschil in zit. Onze DynamicPlusLine was ook in juni 2022 besteld, begin juli zelfs geloof ik, maar stond in februari 2023 bij de dealer. 

Geplaatst

Inmiddels (uit betrouwbare bron) vernomen dat de auto 4 mei is geproduceerd en op 5 mei op transport naar Rotterdam is gegaan. Daar is hij op 8 mei aangekomen.... Waarom duurt het dan nog zo lang vraag ik me af?

• 2 weken later...
Geplaatst

Eindelijk! Gisteren gebeld door de dealer. Volgende week dinsdag mag ik mijn auto halen.
1 oktober besteld dus bijna 9 maanden levertijd.

Sportage HEV GT-PlusLine, Infra Red, Design Pack Sportage en elektrisch wegklapbare trekhaak

mooi op tijd voor de vakantie

Geplaatst

afgelopen vrijdag mijn Sportage HEV DynamicPlus opgehaald (besteld september 2022). Eerste kilomters gemaakt :-)

Geplaatst

Net contact gehad met de dealer, de auto ( HEV-GT-Plus, green) Besteld in Juli 2022. Nog niet eens gefabriceerd, kunnen verder niets vertellen😡. Ingeruilde auto (nog in mijn bezit) nu weer toe aan een grote beurt. Denk dat ik alleen een APKtje doe😒

Geplaatst

Inmiddels is mijn wachten ook tot een einde gekomen. A.s. vrijdag kan ik eindelijk mijn Dynamic Plusline gaan ophalen! 

Besteld juni 2022. Dus dik een jaar moeten wachten😵‍💫

• 1 maand later...
Geplaatst
Eindelijk! Gisteren gebeld door de dealer. Volgende week dinsdag mag ik mijn auto halen.
1 oktober besteld dus bijna 9 maanden levertijd.
Sportage HEV GT-PlusLine, Infra Red, Design Pack Sportage en elektrisch wegklapbare trekhaak
mooi op tijd voor de vakantie

Ik ben ook aan het kijken voor infra red maar wil hem keer live zien. Nergens te zien bij dealers.

Geplaatst
1 uur terug, zei gjklasens:

Ik ben ook aan het kijken voor infra red maar wil hem keer live zien.

Gewoon doen! Hij is prachtig!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...