Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ander Velgen Steken

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hoi allemaal,

Zo als je kunt zien ik ben nieuw hier, Ben wel een belg maja Belgie heeft geen clubs :(. Maar ik heb nu al een paar maanden een Kia Pro Ceed (Wit), De 115 pk versie SPORT.

En ik ga hem binnekort laten bestickeren en ander velgen steken maar ik zou graag 18 inch erop steken maar ik ben eigelijk aan het twijfelen wat voor banden ik erop moet leggen om mijn velg+band diameter te behouden (Dat mijn snelheidsmeter nog altijd correct meet). Of zijn die banden allemaal zo gemaakt dat deze altijd zelfde diameter hebben ? Naja ben redelijk nieuw in dat soort dingen.

Ik ga wss deze velgen kopen: ZCW Angel Black Polished Velgen - 18 inch | Je koopt je nieuwe wielen bij Online-Velgen

18" ZCW Angel Black Polished lichtmetalen velgen uitgerust met 2254518 Hankook K104 banden

Zijn die banden die ze erbij geven goed of moet ik ander vragen voor mijn wiel diameter te behouden ?

Heb er nu ook Hankooks op liggen: K105 225/45 R17 (Mijn origineel bandjes waren nogal snel versleten :oops:)

Alvast Bedankt

post-1843-1297852841,68_thumb.jpg

aangepast door Tripzor
Geplaatst

Hallo Tripzor,

Welkom op dit forum. We houden inderdaad van foto's. Ennuh, Belgen zijn van harte welkom hoor, we maken geen onderscheid in geslacht, ras, afkomst of religie........!

Hele mooie velgen heb je uitgezocht.

Ik ben zelf heel erg te spreken over de Dunlop Sportmaxx banden, of anders de Michelin Eagle F1/Pilot. Deze banden liggen zeer strak op de weg of in bochten en zijn slijtvast, hebben een lage rolweerstand en zijn daardoor redelijk geluidloos.

Suc6 met je aankoop!:-)

Geplaatst

Tripzor, welkom hier (we doen hier niet aan be of nl zo lang je maar begrijpelijk typt)

Fraaie wielen ! maar onder een witte proceed ?

Dan ben ik idd benieuwd wat je gaat doen met print.

En dus..........

fotooooooooooo's :-)

grtz

Frank

Geplaatst
Hallo Tripzor,

Welkom op dit forum. We houden inderdaad van foto's. Ennuh, Belgen zijn van harte welkom hoor, we maken geen onderscheid in geslacht, ras, afkomst of religie........!

Hele mooie velgen heb je uitgezocht.

Ik ben zelf heel erg te spreken over de Dunlop Sportmaxx banden, of anders de Michelin Eagle F1/Pilot. Deze banden liggen zeer strak op de weg of in bochten en zijn slijtvast, hebben een lage rolweerstand en zijn daardoor redelijk geluidloos.

Suc6 met je aankoop!:-)

Danku :)

Maar ik denk niet echt als je mijn vraag snapt :P, Ik weet niet of ik die banden die bij de velgen horen er kan op zetten (Heb ik dan niet een grotere diameter van wiel ?) Want Ceed heeft nu eenmaal 17 Inch.

Of zit ik er gewoon totaal naast :P ?

Geplaatst (aangepast)
Danku :)

Maar ik denk niet echt als je mijn vraag snapt :P, Ik weet niet of ik die banden die bij de velgen horen er kan op zetten (Heb ik dan niet een grotere diameter van wiel ?) Want Ceed heeft nu eenmaal 17 Inch.

Of zit ik er gewoon totaal naast :P ?

Ok

aangepast door Smart
Geplaatst

225/35/18 is te klein. Verschil is dan 3.1% tov 225/45/17 en dus niet toelaatbaar voor de belgische keuring.

Je moet 225/40/18 hebben, dan heb je maar 0.5% afwijking tov van je originele velgen.

Geplaatst
225/35/18 is te klein. Verschil is dan 3.1% tov 225/45/17 en dus niet toelaatbaar voor de belgische keuring.

Je moet 225/40/18 hebben, dan heb je maar 0.5% afwijking tov van je originele velgen.

Hallo Leon,

Bedankt voor de aanvulling. De door jou aangegeven velgenmaat had ik ook gevonden alleen vergeten bij het bericht te vermelden. Heb jij toevallig een link om de omloopmaat van een band te bepalen?

Geplaatst

Bedankt Relena,

Naar deze link was ik inderdaad op zoek voor Tripzor.

Geplaatst

No no senor, ik ben een redelijk fanatieke supporter van NAC Breda :P en vind onderstaande tekst gewoon mooi. Komt uit de geschiedenis van onze club, toen werd Real Madrid (jaja) aan de kant gezet met 4-0 en stond deze tekst in de spaanse kranten. Dat we het over de jaren 30 hebben vergeten we maar even he ? ;)

Geplaatst
No no senor, ik ben een redelijk fanatieke supporter van NAC Breda :P en vind onderstaande tekst gewoon mooi. Komt uit de geschiedenis van onze club, toen werd Real Madrid (jaja) aan de kant gezet met 4-0 en stond deze tekst in de spaanse kranten. Dat we het over de jaren 30 hebben vergeten we maar even he ? ;)

H

Geplaatst (aangepast)

Bedankt manne :), Ik weet welke banden ik nu moet hebben, Heb ook eindelijk mijn velg gekozen want ik twijfelde nog wat, Die wolfrace velgen met die rode rand was echt wel nice maar toch ik ga het toch bij een chrome rand houden xD.

Maar die velgen zijn pas voor na de winter dan laat ik ook ineens een sticker set plaatsen, Ongeveer dit: (Kijk bijlage). Een nonkel van mij heeft zo een bedrijf die stickers plaatsen dus die gaat da mooi allemaal voor mij na maken :P

Heb nu net een Pioneer Avic 910BT geplaatst. En een mooie chiptuning, Van 115pk naar 146.6pk en van 255 koppel naar 348. En een pak zuiniger ;) Naja ik raad het gwn iedereen aan. Meer info: Chiptuning auto Kia C`eed 1.6 CRDI 115pk – ZIPTUNING – VERMOGENSTESTBANK - 030 2387575 (Btw dat is mijn auto op de Testbank) Let niet op die KIA Stickers, Heb ik er al lang afgegooit XD

post-1843-1297852842,38_thumb.jpg

aangepast door Tripzor
Geplaatst

Nou, nou wat een vermogenswinst zeg. Dat zal wel blazen en gaan als de brandweer...... Ook die stickers vind ik heel mooi staan op de auto. Het contrast wit/zwart is heel evenwichtig. Prachtig, jij hebt smaak.:rockon: Nou, ik ben benieuwd volgend jaar hoe het er uiteindelijk uitziet. Hou ons op de hoogte!

Geplaatst
Bedankt manne :), Ik weet welke banden ik nu moet hebben, Heb ook eindelijk mijn velg gekozen want ik twijfelde nog wat, Die wolfrace velgen met die rode rand was echt wel nice maar toch ik ga het toch bij een chrome rand houden xD.

Maar die velgen zijn pas voor na de winter dan laat ik ook ineens een sticker set plaatsen, Ongeveer dit: (Kijk bijlage). Een nonkel van mij heeft zo een bedrijf die stickers plaatsen dus die gaat da mooi allemaal voor mij na maken :P

Heb nu net een Pioneer Avic 910BT geplaatst. En een mooie chiptuning, Van 115pk naar 146.6pk en van 255 koppel naar 348. En een pak zuiniger ;) Naja ik raad het gwn iedereen aan. Meer info: Chiptuning auto Kia C`eed 1.6 CRDI 115pk – ZIPTUNING – VERMOGENSTESTBANK - 030 2387575 (Btw dat is mijn auto op de Testbank) Let niet op die KIA Stickers, Heb ik er al lang afgegooit XD

Ah den Bart zit hier ook al :)

Kheb mezelf ook net voorgesteld hier.

En hebt gij nu ook al zo'n nonkel me een sticker bedrijf? ^^

Geplaatst
Ah den Bart zit hier ook al :)

Kheb mezelf ook net voorgesteld hier.

En hebt gij nu ook al zo'n nonkel me een sticker bedrijf? ^^

Gezellie......familymeeeeeeeeeting:mrgreen:

• 3 weken later...
Geplaatst

de ceed sport of pro ceed is zelfde zekr?

Breedte/ Hoogte /Diameter/ J

225/ 45/ R17 / j 7.-8

heb gekeken op site voor velgen maar weet niet wat mij J waarde is de configurator heeft mij de keuze tussen 7 of 7.5 j waarde.wat is standaard ?

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...