Ga naar inhoud

Navigatie Update Juni 2023


Robert de Niro

Aanbevolen Berichten

Je zit in Sportage gedeelte van het forum, voor de Sportage is er wel een update voor de HEV uitvoering, ik heb deze nu ook sinds 2 weken ongeveer draaien.

Ik zou PHEV en HEV niet door elkaar draaien, kan waarschijnlijk ook niet eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uur geleden, zei John 2310:

HalloBarney,

Ik heb die update van juni 2023 op de stick gezet.

Bedoeld voor Kia Niro 2022 vorig model.

Gr. JOHN

Dan is je vraag in het verkeerde topic gesteld, we hebben het hier over de Sportage, wordt anders erg verwarrend namelijk. Herplaats hem naar het Niro forum.🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 uur geleden, zei John 2310:

HalloBarney,

Ik heb die update van juni 2023 op de stick gezet.

Bedoeld voor Kia Niro 2022 vorig model.

Gr. JOHN

Beste John, 

Ik heb ook een Sportage HEV uit 2022. Ik heb in juni zonder problemen de juiste update kunnen installeren. Kijk eens op: https://update.kia.com/EU/NL/updateNoticePopup/Y2wLeg

Ik zie daar nog steeds de juiste versie staan, toch?

Succes,

Jim

 

 

 

IMG_0307.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb bij de aflevering van onze Sportage de nav. update  geïnstalleerd gekregen. De opgegeven snelheden kloppen van bijna geen kanten hier in NL. Zeker wanneer en een weg vlak naast ligt waar de snelheid lager is.

Bij het rijden op de ACC zet ik de snelheid 1 km hoger dan ben je van het heen en weer zoeken van de Navigatiesnelheid af. Dat werkt/rijd een stuk ontspannender.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


12 uur geleden, zei KiaSportageVriend:

De opgegeven snelheden kloppen van bijna geen kanten hier in NL.

Ik herken dat niet, maar oké. Vind het altijd fijn wanneer de snelheid 'groen' wordt in de AAC zodat de auto zelf de snelheidsborden in de gaten houdt. Enige keer dat het mis gaat (staat ook in een ander item) is wanneer er een snelheid staat met een onderbord "vanaf 19.00 uur" of zoiets. Maar voor de rest ben ik er wel blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, zei Wim-A:

Ik herken dat niet, maar oké. Vind het altijd fijn wanneer de snelheid 'groen' wordt in de AAC zodat de auto zelf de snelheidsborden in de gaten houdt. Enige keer dat het mis gaat (staat ook in een ander item) is wanneer er een snelheid staat met een onderbord "vanaf 19.00 uur" of zoiets. Maar voor de rest ben ik er wel blij mee.

Ja dat gebeurde bij mij dus regelmatig, reed ik netjes 100 via de ACC ( het groene lampje brandde dus ook ) vloog ie plots door naar de 120 km/pu, dan schrik je toch wel ff, sindsdien zet ik het niet meer aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sinds een ‘spontane’update werkte van het navigatie systeem het inspreken van het adres niet meer.Bij assistentie van Kia dealer blijkt dat commando ‘navigeer naar’ niet meer werkt maar nu ‘Zoek adres’,enz.Echter buitenlandse bestemmingen werkt nog steeds niet met spraak.Er komt wel een vage mededeling op het display over taal en regio waar ik niks mee kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uur geleden, zei Walloox:

Bij assistentie van Kia dealer blijkt dat commando ‘navigeer naar’ niet meer werkt maar nu ‘Zoek adres’,enz

O, wat gek. Ik gebruik al sinds de eerste dag "route naar ...." en ook na de laatste update werkt dat gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De volgende vraag aan Kia gesteld: Wanneer komt de navigatie update van juni 2023 beschikbaar voor mijn auto (PHEV)?

Antwoord van Kia: De fabrikant is op dit moment druk bezig om deze update te ontwikkelen. Helaas kunnen we je geen concrete lanceerdatum van deze update geven, omdat deze informatie niet door de fabrikant wordt vrijgegeven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 6 maanden later...
Op 23-6-2023 om 12:25, zei Jim Gubbels:

tankstations

't is beter laat dan nooit, maar vandaag de tankstations en prijzen gevonden.
Niet op de kaart, maar in het menu: home/ KIA Live/ Tankstations live

Link naar reactie
Delen op andere sites


20 uur geleden, zei Wim-A:

't is beter laat dan nooit, maar vandaag de tankstations en prijzen gevonden.
Niet op de kaart, maar in het menu: home/ KIA Live/ Tankstations live

Ja klopt, daar staan ze al een tijdje 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...