Delgado Geplaatst 17 Juli, 2023 Geplaatst 17 Juli, 2023 Ik heb mijn auto in kampeer stand gezet en een type 2 steker met verloopkabel naar schuko contrasteker maar er komt geen stroom uit de auto. wat uis hier van de oorzaak ? Quote
Peter-036 Geplaatst 17 Juli, 2023 Geplaatst 17 Juli, 2023 De auto en boordlader zijn daarvoor niet geschikt. De boordlader kan niet uit de 400 volt gelijkstroom weer 240 volt wisselstroom maken, daarvoor is een andere boordlader nodig. Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 Juli, 2023 Geplaatst 17 Juli, 2023 Ik heb mijn auto in kampeer stand gezet en een type 2 steker met verloopkabel naar schuko contrasteker maar er komt geen stroom uit de auto. wat uis hier van de oorzaak ?Sowieso moet eerst en vooral je auto V2L ondersteunen; Vehicle To (2) Load. Doet je auto dat, dan heb je het juiste verloop nodig. En dat verloop is Kia/Hyundai specifiek, eentje van bijv. MG gaan niet werken wegens andere waarden van de interne onderdelen.Maar voor zover ik het nu kan vinden ondersteunt de e-Soul geen V2L, dus daar houdt het al op. Dan heb je een EV6 of Niro EV nodig, de e-Niro (waarop de e-Soul gebaseerd is) kan dit ook niet. Quote
Delgado Geplaatst 31 Juli, 2023 Topic Starter Geplaatst 31 Juli, 2023 Op 17-7-2023 om 13:17, zei Peter-036: De auto en boordlader zijn daarvoor niet geschikt. De boordlader kan niet uit de 400 volt gelijkstroom weer 240 volt wisselstroom maken, daarvoor is een andere boordlader nodig. Volgens de gebruiksaanwijzing kan dat wel 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 1 Augustus, 2023 Geplaatst 1 Augustus, 2023 Volgens de gebruiksaanwijzing kan dat wel Ook bij jouw specifieke uitvoering? Gebruik je dan wel de juiste V2L-adapter? En moet het voertuig dan wel in kampeerstand staan of juist niet? Quote
Peter-036 Geplaatst 1 Augustus, 2023 Geplaatst 1 Augustus, 2023 (aangepast) Bij de prijslijsten en uitrustings-niveau's voor de E-Soul op de site van Kia.nl staat dat nergens, ook niet bij de accesoire-pakketten. Het zit er niet standaard, en ook niet als extra uitrusting, op/in. Edit: De 'kampeerstand' zorgt ervoor dat de 12V accu op peil blijft uit de HV accu, zodat je de verwarming/airco en verlichting kunt blijven gebruiken zonder de 12V accu leeg te trekken. 1 Augustus, 2023 aangepast door Peter-036 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.