Jump to content

Hij is dr !!

Psycho

Recommended Posts

Na lang wachten heb ik mijn Pro-cee'd eindelijk afgelopen vrijdag opgehaald. Hij is jammer genoeg nog niet af maar toch :-P

Heb wat foto's geupload....gemaakt met een telefoon :-( (dat zie je wel aan de kwaliteit)

post-1918-1297852841,13_thumb.jpg

post-1918-1297852841,24_thumb.jpg

post-1918-1297852841,33_thumb.jpg

post-1918-1297852841,44_thumb.jpg

post-1918-1297852841,56_thumb.jpg

Guest GreyGriffin

Hey Psycho,

Mooie bak met fraaie velgen! Gefeliciteerd met de aanwinst en ik hoop dat je er heel veel veilige en plezierige kilometers mee zult draaien. Ik heb begrepen dat er nog wat verfraaiingen gaan volgen, dus laat me als het zo ver is weer een paar foto's zien. Ben altijd nieuwsgierig naar de Kia's van anderen.

Met vriendelijke groet,

GreyGriffin

Hoezo, zijn ze bij Kia wat vergeten dan?:mrgreen:

Hahahah ja dat kan je wel idd zeggen !!!

Er zou een verlagingsset van 3,5 cm onder komen. Toen ik bij de dealer kwam was de achterzijde idd verlaagd maar de orginele verlagingsset paste niet (meer) aan de voorzijde. Waarschijnlijk was dus het eea aan de ophanging gewijzigd zodat zelfs de orginele kia verlagingsset niet onder paste :twisted:

Ja, dat is vervelend kun je dus weer terug. Gaat dat lang duren die Kia-modificatie aan de voorzijde of is het een kleine aanpassing die de dealer zelf eenvoudig zou kunnen oplossen?

Nou nog ff een fatsoenlijk avatar, dan komt het allemaal goed hehehe.

Mooie wagen hoor !!!

Nou Peter....speciaal voor jou hahahah

of met "fatsoenlijk"......bedoelde je een afbeelding van een KIA ???

Netjes hoor, ik heb een witte besteld... maar deze kleur vind ik ook wel mooi!

Wat is dat toch met al die witte auto's ???????

Op autoweek wordt je er ook al mee doodgegooid....

Zijn 2e hands ook een stuk minder waard naar het schijnt.

Vind het zoooooooo niet mooi....

Maar h

Edited by bigwade

Om jullie allemaal uit de droom te helpen: 'wit is geen kleur'

Wit en zwart behoren niet tot de primaire-, secundaire- en tertiaire kleuren. Een heel technisch verhaal, maar het is nou eenmaal zo.

Maar een witte auto is op dit moment d

Psycho, leuke avatar, doet je naam eer aan.......:mrgreen:

Muahahahahaaaa ;) Smart dat vond ik nou ook !!!!

Maar over wit gesproken; zei het al in een ander discussie....ben blij dat smaken verschillen.

Mijn persoonlijke mening is dat het niet zoveel uitmaakt of het nou een witte, rode of een zwarte auto betreft het is het totaalplaatje wat de auto echt mooi, elegant, stoer of jaaaa lelijk maakt. Het zijn de kleine aanpassingen zoals verlaging, of het eraf halen van de type aanduidingen (zoals ik bij de mijne heb gedaan) en nog meer van dat soort dingen die uiteindelijk resulteren tot een auto geheel naar je eigen smaak.

Bij sommige types staat wit echt geweldig en bij andere uitvoeringen is het juist de kleur zwart. Ik ben gek op zwart hoe mooi ik ook sommige witte auto's vind....en jaaaa het is wel een hype nu tegenwoordig. Paar jaar terug kocht bijna niemand een witte auto, tja alleen bedrijfsauto waren over het algemeen wit en als je in een witte auto reed werd dat geassocieerd als goedkoop :?