Psycho Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Na lang wachten heb ik mijn Pro-cee'd eindelijk afgelopen vrijdag opgehaald. Hij is jammer genoeg nog niet af maar toch Heb wat foto's geupload....gemaakt met een telefoon (dat zie je wel aan de kwaliteit) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Hey Psycho, Mooie bak met fraaie velgen! Gefeliciteerd met de aanwinst en ik hoop dat je er heel veel veilige en plezierige kilometers mee zult draaien. Ik heb begrepen dat er nog wat verfraaiingen gaan volgen, dus laat me als het zo ver is weer een paar foto's zien. Ben altijd nieuwsgierig naar de Kia's van anderen. Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flatron7000 Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Proficiat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Hallo Psycho, Een hele mooie strakke Pro Cee'd en de zwart/chromen velgen matchen perfect. Heel veel plezierige rijkilometers toegewenst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psycho Posted October 28, 2009 Author Share Posted October 28, 2009 Bedankt allemaal....ben dr cker blij mee Zal nog wel wat betere foto's posten als die helemaal af is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Bedankt allemaal....ben dr cker blij mee Zal nog wel wat betere foto's posten als die helemaal af is Hoezo, zijn ze bij Kia wat vergeten dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psycho Posted October 28, 2009 Author Share Posted October 28, 2009 Hoezo, zijn ze bij Kia wat vergeten dan? Hahahah ja dat kan je wel idd zeggen !!! Er zou een verlagingsset van 3,5 cm onder komen. Toen ik bij de dealer kwam was de achterzijde idd verlaagd maar de orginele verlagingsset paste niet (meer) aan de voorzijde. Waarschijnlijk was dus het eea aan de ophanging gewijzigd zodat zelfs de orginele kia verlagingsset niet onder paste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Ja, dat is vervelend kun je dus weer terug. Gaat dat lang duren die Kia-modificatie aan de voorzijde of is het een kleine aanpassing die de dealer zelf eenvoudig zou kunnen oplossen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Nou nog ff een fatsoenlijk avatar, dan komt het allemaal goed hehehe. Mooie wagen hoor !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psycho Posted October 28, 2009 Author Share Posted October 28, 2009 Nou nog ff een fatsoenlijk avatar, dan komt het allemaal goed hehehe.Mooie wagen hoor !!! Nou Peter....speciaal voor jou hahahah of met "fatsoenlijk"......bedoelde je een afbeelding van een KIA ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Tuurlijk, beter dan dat beierse hok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phoenix_jeroen Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Netjes hoor, ik heb een witte besteld... maar deze kleur vind ik ook wel mooi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Psycho, leuke avatar, doet je naam eer aan....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 (edited) Netjes hoor, ik heb een witte besteld... maar deze kleur vind ik ook wel mooi! Wat is dat toch met al die witte auto's ??????? Op autoweek wordt je er ook al mee doodgegooid.... Zijn 2e hands ook een stuk minder waard naar het schijnt. Vind het zoooooooo niet mooi.... Maar h Edited October 28, 2009 by bigwade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Met een witte auto op een zebrapad heb je toch wel problemen. Ze zien me wel, ze zien me niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Een beetje laat maar wens je toch veel plezier met je nieuwe Kia Pro-Cee'd Psycho. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Horst Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 hey Psycho, erg mooie auto deze pro_cee'd en over de witte auto's: - met een witte blijf je zitte - sommige auto's moeten wel in het wit. als voorbeeld de R35 GT-R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Nah, da's smaak: R35 GT-R - Google Afbeeldingen Yak, die witte..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Wit is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Om jullie allemaal uit de droom te helpen: 'wit is geen kleur' Wit en zwart behoren niet tot de primaire-, secundaire- en tertiaire kleuren. Een heel technisch verhaal, maar het is nou eenmaal zo. Maar een witte auto is op dit moment d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 (edited) Maar een witte auto is op dit moment d Edited October 28, 2009 by bigwade linkjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phoenix_jeroen Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Ik heb nu nog een zwarte picanto, waar je overigens ook alles op ziet. Ik vind het niet zo'n probleem. ik vind hem er in het wit wel stoer uitzien, ik vind piston grey trouwens ook wel een mooie kleur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psycho Posted October 29, 2009 Author Share Posted October 29, 2009 Psycho, leuke avatar, doet je naam eer aan....... Muahahahahaaaa Smart dat vond ik nou ook !!!! Maar over wit gesproken; zei het al in een ander discussie....ben blij dat smaken verschillen. Mijn persoonlijke mening is dat het niet zoveel uitmaakt of het nou een witte, rode of een zwarte auto betreft het is het totaalplaatje wat de auto echt mooi, elegant, stoer of jaaaa lelijk maakt. Het zijn de kleine aanpassingen zoals verlaging, of het eraf halen van de type aanduidingen (zoals ik bij de mijne heb gedaan) en nog meer van dat soort dingen die uiteindelijk resulteren tot een auto geheel naar je eigen smaak. Bij sommige types staat wit echt geweldig en bij andere uitvoeringen is het juist de kleur zwart. Ik ben gek op zwart hoe mooi ik ook sommige witte auto's vind....en jaaaa het is wel een hype nu tegenwoordig. Paar jaar terug kocht bijna niemand een witte auto, tja alleen bedrijfsauto waren over het algemeen wit en als je in een witte auto reed werd dat geassocieerd als goedkoop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Maar je blijft zo boenen en je ziet er alles op......, ten zij je heel veel vrije tijd hebt. Je kan beter een witte hebben dan een zwarte qua boenen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phoenix_jeroen Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Laten we het qua kleur maar gewoon maar houden als eigen smaak of niet Anders rijden we allemaal dezelfde kleur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts