Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Hij is dr !!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Laten we het qua kleur maar gewoon maar houden als eigen smaak of niet ;) Anders rijden we allemaal dezelfde kleur :P

Ik krijg er een kleurtje van. Wit wegtrekken, rood aanlopen, groen en geel voor de ogen zien, blauwtje lopen, zwart voor de ogen zien, grijze haren krijgen, oranje boven, niet al te bruin bakken, gele sneeuw:roll:, enz. enz.

Over smaak valt dus niet te twisten.

Geplaatst

Over smaak valt dus niet te twisten.

Nee, helemaal mee eens, al blijf ik er bij dat auto's afleveren in de grondverf

"not done" is :-)

Geplaatst
Nee, helemaal mee eens, al blijf ik er bij dat auto's afleveren in de grondverf

"not done" is :-)

Gelukkig heb jij ook een mening.......:yes: en houdt je dit draadje onnodig lang(dradig).:mrgreen:

Geplaatst
Gelukkig heb jij ook een mening.......:yes: en houdt je dit draadje onnodig lang(dradig).:mrgreen:

met je gele sneeuw ga jij daar helemaal niet over, hahahaahaha !

Geplaatst
On topic again.

Hoe zit het nou met die verlagingsset, of heb ik tussen dat witwassen wat gemist ?

Nou Bigwade, de verlagingsset voorzijde past niet terwijl het orginele Kia veren zijn !

Modificatie aan de veren is niet mogelijk en de dealer kan het niet passend maken. Als het goed is krijgt de dealer volgende week pas een vernieuwde versie binnen.

Geplaatst

In ieder geval kan en wil de dealer dit naar behoren oplossen, alleen heeft hij (nog) niet de juiste gemodificeerde verlagingsset in huis. Toch redelijk snel volgende week.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...