Ga naar inhoud

USB-C geen Apple Carplay


Fredschhh
Ga naar de oplossing Opgelost door Rick O,

Aanbevolen Berichten

Hoi,

 

Was even benieuwd, heb nu kleine week nieuwe telefoon met USB-C. Nu heb ik paar keer telefoon geplugged aan USB-C poort in auto voorin, echter reageert hij helemaal niet(laad alleen op) maar krijg geen melding voor Apple Carplay of iets dergelijks.

Werkt Apple Carplay alleen bij de normale USB met lightning? Want bij mijn iPhone 14 heb ik nooit problemen gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing
7 minuten geleden, zei Fredschhh:

Hoi,

 

Was even benieuwd, heb nu kleine week nieuwe telefoon met USB-C. Nu heb ik paar keer telefoon geplugged aan USB-C poort in auto voorin, echter reageert hij helemaal niet(laad alleen op) maar krijg geen melding voor Apple Carplay of iets dergelijks.

Werkt Apple Carplay alleen bij de normale USB met lightning? Want bij mijn iPhone 14 heb ik nooit problemen gehad.

Ik heb zelf de Sportage maar Apple Carplay werkt alleen via de USB-A aansluiting in de auto, je hebt dus een verloopkabeltje USB-A > USB-C nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites


12 uur geleden, zei Murcielaygo:


Nee, juist niet!
Er is een Lightning naar USB-A kabel nodig, aangezien de USB-A poort degene is waarop je je toestel moet aansluiten.
De USB-C van de auto is puur voor stroom.

Klopt, ik begreep (MIsschien verkeerd) dat zijn vrouw alleen wilde laden, dat kan via de USB-C in de auto. Carplay idd alleen via de USB-A

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...