Wim-A Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Ik heb deze geïnstalleerd, maar eigenlijk geen wijzigingen gevonden. De zaken die in de update vermeld staan zoals ramen dicht in tunnels en draadloos CarPlay heb ik zeker niet gevonden. Vraag: is er iemand die na installatie van de update 231102 wijzigingen in de auto heeft ontdekt, en zo ja, welke? Quote
Kenniani Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Enigste wat ik merk, is dat audio volume een stuk hoger is, wat 60 was is nu ongeveer 40. Quote
ErwinSP Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Vandaag de update geïnstalleerd. Ik zie ook nergens de optie om de ramen automatisch te sluiten voor een tunnel (Dynamic PlusLine) Quote
Keesd515 Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 2 uur geleden, zei ErwinSP: Vandaag de update geïnstalleerd. Ik zie ook nergens de optie om de ramen automatisch te sluiten voor een tunnel (Dynamic PlusLine) Het schijnt een onderdeel te zijn van het interne luchtcirculatie systeem wat al aanwezig was. Quote
SmurfenB Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 (edited) Op 7-11-2023 om 21:23, zei Wim-A: Ik heb deze geïnstalleerd, maar eigenlijk geen wijzigingen gevonden. De zaken die in de update vermeld staan zoals ramen dicht in tunnels en draadloos CarPlay heb ik zeker niet gevonden. Vraag: is er iemand die na installatie van de update 231102 wijzigingen in de auto heeft ontdekt, en zo ja, welke? Ik rij een Kia Ceed SW, maar ook met een Gen5W, welke jullie vermoedelijk hebben. Ik heb op de update sites van kia het volgende gevonden: "Bij de update voor USA wordt het helemaal niet vermeld, en bij de update voor Korea wordt het volgende gemeld, zie foto: "This funciton will be applied to vehicles equipped with the ccNC infoteainment system, such as EV9 and The New Sorento. The range of applicable vhicles will coninue to expand..." ccNC staat voor connected car Navigation Cockpit, zoals hier vermeld LINK. Ik hoop dat "The range of applicable vhicles will coninue to expand" betekend dat het naar de Gen5 en Gen5W komt, maar ik denk dat ze de toekomstige auto bedoelen zoals de EV3, EV4 en EV5, welke vast ook het ccNC systeem hebben." Zie foto inder onderstaande link Edited November 9, 2023 by SmurfenB Quote
SmurfenB Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 13 uur geleden, zei Keesd515: Het schijnt een onderdeel te zijn van het interne luchtcirculatie systeem wat al aanwezig was. Hoe bedoelt u? En waar schijnt dat uit? Ik ben ook benieuwd naar deze functie en kreeg namelijk ook in de update details deze nieuwe functie te zien. Quote
Rick Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 Nee, de ramen functie is voor de EV modellen. Wireless carplay etc, komt Nooit in onze modellen. 1 Quote
Ten10 Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 Via onderstaande link staan alle updates op een rijtje. https://update.kia.com/EU/NL/updateNoticeView/lG1GAU Boven elke foto/afbeelding staat voor welk navigatiesysteem de update bedoeld is. Jammer dat wireless AA geen update voor de Sportage is 1 Quote
Rick Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 Op 10-11-2023 om 20:17, zei Ten10: Via onderstaande link staan alle updates op een rijtje. https://update.kia.com/EU/NL/updateNoticeView/lG1GAU Boven elke foto/afbeelding staat voor welk navigatiesysteem de update bedoeld is. Jammer dat wireless AA geen update voor de Sportage is Dank! "nearby offers" heb ik nergens gevonden. Quote
ldzwolle Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 3 uur geleden, zei Rick: Dank! "nearby offers" heb ik nergens gevonden. staat bij de poi en ik zag het in Duitsland voor een Esso tankstation waar je een broodje met korting kreeg Quote
Rick Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 4 uur geleden, zei ldzwolle: staat bij de poi en ik zag het in Duitsland voor een Esso tankstation waar je een broodje met korting kreeg Oh echt? heb je een foto want ik heb alles afgezocht en staat er niet. Misschien alleen als er een "korting aanwezig is?" Quote
ldzwolle Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 (edited) Op 27-11-2023 om 18:59, zei Rick: Oh echt? heb je een foto want ik heb alles afgezocht en staat er niet. Misschien alleen als er een "korting aanwezig is?" nou ik ga niet voor een foto naar Duitsland rijden maar het is nog niet voor alle landen, dus wellicht wel voor Duitsland maar nog niet voor Nederland Edited November 28, 2023 by ldzwolle 1 1 Quote
Rick Posted November 29, 2023 Posted November 29, 2023 12 uur geleden, zei ldzwolle: nou ik ga niet voor een foto naar Duitsland rijden maar het is nog niet voor alle landen, dus wellicht wel voor Duitsland maar nog niet voor Nederland Oh dus ook de Nederlandse versie maar dan als je in Duitsland bent bedoel je haha. Das geen probleem voor mij het is 2 km van huis vandaan zal eens testen. Quote
Recommended Posts