ErwinSP Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Ik kan (vooralsnog) geen beschikbare upgrades zien in de Kia Connect Store voor mijn DynamicPlusLine HEV. Heeft er iemand info of er voor deze uitvoering überhaupt upgrades beschikbaar komen? Quote
Henri497 Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 29 minuten geleden, zei Kenniani: Updates staan op kia update site Updates wel maar als ik me niet vergis bedoelt de TS upgrades, die zouden te vinden moeten zijn in de Kia connect app. Maar vooralsnog staat daar verrekte weinig in. Quote
ErwinSP Posted November 8, 2023 Author Posted November 8, 2023 32 minuten geleden, zei Kenniani: Updates staan op kia update site Bedoel inderdaad upgrades en niet de updates... Quote
Kenniani Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Ah sorry las hem verkeerd. Wat zou je willen upgraden, los van automatisch parkeren? Denk dat er weinig zal komen. Quote
R2D2 Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 16 minuten geleden, zei Kenniani: Ah sorry las hem verkeerd. Wat zou je willen upgraden, los van automatisch parkeren? Denk dat er weinig zal komen. Kan wel wat bedenken - Wireless AA of CP - Custom instellen van adaptieve dempers (gt+) en stuur gedrag (wil de demp en stuur eigenschappen van sport in eco modus) - WiFi hotspot Verwacht niet dat het er komt hoor 1 Quote
Wim-A Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 1 uur terug, zei R2D2: Kan wel wat bedenken - Wireless AA of CP - Custom instellen van adaptieve dempers (gt+) en stuur gedrag (wil de demp en stuur eigenschappen van sport in eco modus) - WiFi hotspot Verwacht niet dat het er komt hoor De vraagsteller heeft een Dynamic Plusline; die mist dus de hardware die in de GT-Plus zit (adaptieve dempers). Quote
Maarten V Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 (edited) Kia Connect Store | Kia Connect kijk hier maar eens Iets met muziek voor alle model varianten Boost alleen in duitsland voorlopig En parkeren alleen voor GT line Edited November 8, 2023 by Maarten Verhaegh Quote
ErwinSP Posted November 8, 2023 Author Posted November 8, 2023 1 uur terug, zei Maarten V: Kia Connect Store | Kia Connect kijk hier maar eens Iets met muziek voor alle model varianten Boost alleen in duitsland voorlopig En parkeren alleen voor GT line Bedankt voor de verduidelijking. Jammer dat de Boost alleen voor Duitse voertuigen is Quote
ErikSportV Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 (edited) Boost beschrijft exact wat er al standaard op de Phev zit in NL. AWD, sportstand en drive mode(zand, modder en sneeuw). Opties? 1. Alleen voor HEV van toepassing 2. Huidige implementatie kan beter. Zou wel een slechte zaak zijn van Kia. 3. Toekomstige versie staan deze opties standaard niet meer aan. 4. Voor huidige PHEV moet je het alsnog kopen om het te blijven gebruiken. Lijkt mij niet reëel. Edited November 8, 2023 by ErikSportV Quote
Wim-A Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 12 uur geleden, zei ErikSportV: Voor huidige PHEV moet je het alsnog kopen om het te blijven gebruiken. Dus als je nu een PHEV hebt, zouden die functies het 'opeens' niet meer doen als je niet betaald? Kan het me bijna niet voorstellen .... Quote
Kenniani Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 (edited) Zal zeker niet gebeuren, denk dat de upgrades echt voor de nieuwere modelen is, EV9 etc. Edited November 9, 2023 by Kenniani 1 Quote
raz Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 Weet lemand of de RSPA 2 smart parking uitbreiding nu ook te koop/mogelijk ls op de Sportage GT plusline met de njeuwe upgrades ? Quote
Wim-A Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 55 minuten geleden, zei raz: Weet lemand of de RSPA 2 smart parking uitbreiding nu ook te koop/mogelijk ls op de Sportage GT plusline met de njeuwe upgrades ? Die zat toch al op de GT-Plusline? GT-PlusLine Omvat alles van GT-Line, plus: Elektronisch adaptief onderstel (ECS) 360°-camera (AVM) Dodehoekcamera (BVM) Intelligente parkeerassistentie achter (PCA) Op afstand bedienbare slimme parallel parkeerfunctie (RSPA 1.0) Harman Kardon® Premium Sound systeem Premium bekleding in suède/lederlook combinatie Meervoudig elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie voor bestuurdersstoel Stoelventilatie vóór Zwart dak Quote
raz Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 Dat ls RSPA 1.0 functie, dus alleen voor- en achteruit besturen, de 2.0 file parkeert ook. Quote
Kenniani Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 RSPA 1 is met afstansbediening naar voren en achter rijden RSPA 2 is automatisch in/uit parkeren RSPA 2 zit er niet in Quote
Rick Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 Zover ik van de dealer heb begrepen komt er helemaal niks voor de Sportage (en alle andere huidige al uitgebrachte modellen) alleen de modellen vanaf de EV9 en nieuwer. Quote
Recommended Posts