Jump to content

Upgrades voor Dynamic(PlusLine) HEV?

Recommended Posts

Posted

Ik kan (vooralsnog) geen beschikbare upgrades zien in de Kia Connect Store  voor mijn DynamicPlusLine HEV. Heeft er iemand info of er voor deze uitvoering überhaupt upgrades beschikbaar komen?

Posted
29 minuten geleden, zei Kenniani:

Updates staan op kia update site

Updates wel maar als ik me niet vergis bedoelt de TS upgrades, die zouden te vinden moeten zijn in de Kia connect app.  Maar vooralsnog staat daar verrekte weinig in.🙁

Posted

Ah sorry las hem verkeerd. Wat zou je willen upgraden, los van automatisch parkeren? Denk dat er weinig zal komen.

Posted
16 minuten geleden, zei Kenniani:

Ah sorry las hem verkeerd. Wat zou je willen upgraden, los van automatisch parkeren? Denk dat er weinig zal komen.

Kan wel wat bedenken 

- Wireless AA of CP

- Custom instellen van adaptieve dempers (gt+) en stuur gedrag (wil de demp en stuur eigenschappen van sport in eco modus)

- WiFi hotspot

Verwacht niet dat het er komt hoor

• Like 1
Posted
1 uur terug, zei R2D2:

Kan wel wat bedenken 

- Wireless AA of CP

- Custom instellen van adaptieve dempers (gt+) en stuur gedrag (wil de demp en stuur eigenschappen van sport in eco modus)

- WiFi hotspot

Verwacht niet dat het er komt hoor

De vraagsteller heeft een Dynamic Plusline; die mist dus de hardware die in de GT-Plus zit (adaptieve dempers).

Posted (edited)

Boost beschrijft exact wat er al standaard op de Phev zit in NL. AWD, sportstand en drive mode(zand, modder en sneeuw). Opties? 

1. Alleen voor HEV van toepassing

2. Huidige implementatie kan beter. Zou wel een slechte zaak zijn van Kia. 

3. Toekomstige versie staan deze opties standaard niet meer aan. 

4. Voor huidige PHEV moet je het alsnog kopen om het te blijven gebruiken. Lijkt mij niet reëel. 

Edited by ErikSportV
Posted
12 uur geleden, zei ErikSportV:

Voor huidige PHEV moet je het alsnog kopen om het te blijven gebruiken.

Dus als je nu een PHEV hebt, zouden die functies het 'opeens' niet meer doen als je niet betaald? Kan het me bijna niet voorstellen ....

Posted (edited)

Zal zeker niet gebeuren, denk dat de upgrades echt voor de nieuwere modelen is, EV9 etc.

Edited by Kenniani
  • Like 1
Posted

Weet lemand of de RSPA 2 smart parking uitbreiding nu ook te koop/mogelijk ls op de Sportage GT plusline met de njeuwe upgrades ?

Posted
55 minuten geleden, zei raz:

Weet lemand of de RSPA 2 smart parking uitbreiding nu ook te koop/mogelijk ls op de Sportage GT plusline met de njeuwe upgrades ?

Die zat toch al op de GT-Plusline?

GT-PlusLine
Omvat alles van GT-Line, plus:

Elektronisch adaptief onderstel (ECS)

360°-camera (AVM)

Dodehoekcamera (BVM)

Intelligente parkeerassistentie achter (PCA)

Op afstand bedienbare slimme parallel parkeerfunctie (RSPA 1.0)

Harman Kardon® Premium Sound systeem

Premium bekleding in suède/lederlook combinatie

Meervoudig elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie voor bestuurdersstoel

Stoelventilatie vóór Zwart dak

Posted

RSPA 1 is met afstansbediening naar voren en achter rijden

RSPA 2 is automatisch in/uit parkeren

RSPA 2 zit er niet in

Posted

Zover ik van de dealer heb begrepen komt er helemaal niks voor de Sportage (en alle andere huidige al uitgebrachte modellen) alleen de modellen vanaf de EV9 en nieuwer.