PAUL2010 Posted November 24, 2023 Posted November 24, 2023 Hallo allen, Ik heb een Kia Niro PHEV van 2022. Ik moet iets vervoeren waarbij de achterklep een klein beetje openstaat. Probleem echter is dat de auto weigert om te rijden. Hoe kun je deze beveiliging omzeilen zodat ik wel kan rijden? Om nu speciaal een aanhanger te moeten aanschaffen is natuurlijk van de zotte..... Groet, Paul Quote
Peter-036 Posted November 24, 2023 Posted November 24, 2023 Ik neem aan dat je de klep wel vastgezet hebt, druk dan de sluitlip/sluithaak van het slotje eens dicht, en als dat niet helpt kun je de schakelaar(s) van de binnenverlichting proberen ingedrukt te houden (tape?). Dat zijn meestal de verklikkers voor zoiets. Quote
Murcielaygo Posted November 24, 2023 Posted November 24, 2023 Bij de Scenic van mijn zus kon ze de auto enkel starten met de klep open als ze haar Card Renault in de sleuf op het dashboard stak.Is er voor de Niro niet ook zo'n voorziening? Quote
PAUL2010 Posted November 24, 2023 Author Posted November 24, 2023 In de Niro heb ik zo'n gleuf nog niet ontdekt... 1 Quote
PAUL2010 Posted November 24, 2023 Author Posted November 24, 2023 5 uur geleden, zei Peter-036: Ik neem aan dat je de klep wel vastgezet hebt, druk dan de sluitlip/sluithaak van het slotje eens dicht, en als dat niet helpt kun je de schakelaar(s) van de binnenverlichting proberen ingedrukt te houden (tape?). Dat zijn meestal de verklikkers voor zoiets. Het zou een oplossing kunnen zijn echter wel omslachtig. Ik ga het in ieder geval proberen. Bedankt voor je reactie! 2 Quote
Recommended Posts