Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wegrijden met achterklep open

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allen,
Ik heb een Kia Niro PHEV van 2022. Ik moet iets vervoeren waarbij de achterklep een klein beetje openstaat. 
Probleem echter is dat de auto weigert om te rijden. Hoe kun je deze beveiliging omzeilen zodat ik wel kan rijden?
Om nu speciaal een aanhanger te moeten aanschaffen is natuurlijk van de zotte.....
Groet,
Paul

Geplaatst

Ik neem aan dat je de klep wel vastgezet hebt, druk dan de sluitlip/sluithaak van het slotje eens dicht, en als dat niet helpt kun je de schakelaar(s) van de binnenverlichting proberen ingedrukt te houden (tape?).

Dat zijn meestal de verklikkers voor zoiets.

Geplaatst

Bij de Scenic van mijn zus kon ze de auto enkel starten met de klep open als ze haar Card Renault in de sleuf op het dashboard stak.
Is er voor de Niro niet ook zo'n voorziening?

Geplaatst
5 uur geleden, zei Peter-036:

Ik neem aan dat je de klep wel vastgezet hebt, druk dan de sluitlip/sluithaak van het slotje eens dicht, en als dat niet helpt kun je de schakelaar(s) van de binnenverlichting proberen ingedrukt te houden (tape?).

Dat zijn meestal de verklikkers voor zoiets.

Het zou een oplossing kunnen zijn echter wel omslachtig. Ik ga het in ieder geval proberen. Bedankt voor je reactie! 

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...