Beos Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 (edited) Ik ben opzoek naar een rubbertje dat op de hoedenplank van de Picanto zit. De dealer kan het onderdeel bestellen, maar kost bijna 25 euro. Heeft iemand een idee waar ik dit kan vinden (voor een lagere prijs natuurlijk). Lijmen helpt niet, is alleen voor de foto gedaan. Edited November 30, 2023 by Beos Quote
Solution Murcielaygo Posted November 30, 2023 Solution Posted November 30, 2023 Is schroeven/bouten geen optie?Uitsteeksels afsnijden, doorboren (met de hand), boutje met ringetje vanaf de binnenzijde naar buiten prutsen, boutjes door de hoedenplank en dan een ringetje met zelfborgende moer.Deze oplossing met rubber uitsteeksels is puur kostenbesparing aan onderdelen en montagetijd, voor €25 zou ik er gerust wat tijd in willen steken... 1 Quote
Beos Posted November 30, 2023 Author Posted November 30, 2023 Bedankt voor deze suggestie. Zelf had ik ook zoiets in gedachte. Quote
Kia Stonic DynamicPlusLine Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Hoi Beos, Ik zou zelf even bij een autosloperij kijken. Quote
Beos Posted December 3, 2023 Author Posted December 3, 2023 Bedankt voor advies, maar hij zit alweer vast met 2 schroefjes. 1 Quote
Kia Stonic DynamicPlusLine Posted December 3, 2023 Posted December 3, 2023 Goed gedaan maar misschien iets voor n volgende keer. Valt mij in ieder geval op, hoe kleiner het onderdeel hoe hoger de prijs. Quote
Recommended Posts