Jump to content

Hij is besteld 'Cee'd SW 1.6CRDI 115pk'

Recommended Posts

Posted

Toch maar de knoop doorgehakt en de Cee'd besteld.

Na met 4 verschillende Peugeot-sleutels in mijn broekzakken gezeten te hebben nu een Kia, had ik zelf ook nooit gedacht.

Waarom een Cee'd ; ruimte, uitrusting, 6-versnellingen, 1.6 diesel is zeer interessant in Belgie qua taksen, bij de face-lift werden de mindere punten verbeterd en de 7 jaar garantie.

Het is een SW geworden 1.6CRDi 115pk met business pack (cruise control, elec ruiten achteraan en bluetooth) in de kleur Piston Grey.

Levertijd een 3-tal weken, dat wordt aftellen ...

Posted

Hey Vince!,

Gefeliciteerd met je aankoop van de Cee'd SW. Een mooie auto.

Nou, dat worden de komende weken onrustige nachten......:lol:

Posted
Toch maar de knoop doorgehakt en de Cee'd besteld.

Na met 4 verschillende Peugeot-sleutels in mijn broekzakken gezeten te hebben nu een Kia, had ik zelf ook nooit gedacht.

Waarom een Cee'd ; ruimte, uitrusting, 6-versnellingen, 1.6 diesel is zeer interessant in Belgie qua taksen, bij de face-lift werden de mindere punten verbeterd en de 7 jaar garantie.

Het is een SW geworden 1.6CRDi 115pk met business pack (cruise control, elec ruiten achteraan en bluetooth) in de kleur Piston Grey.

Levertijd een 3-tal weken, dat wordt aftellen ...

Gefeliciteerd, en worden inderdaad spannende nachten, de piston grey wordt heel veel besteld, ik heb nl ook dezelfde kleur en ken maar liefs 3 andere personen uit mijn eigen omgeving die dezelfde kleur hebben genomen. Hoe zit het met de levertijden in Belgi

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Vince!

Drie weken wachten, dat is nog wel om door te komen. Leuk de je de knoop hebt doorgehakt. Als-ie er is willen we er graag een paar foto's van zien.

Groet van

GreyGriffin

Posted

Hoi Vince,

Van harter met je nieuwe familielid. Je zult er ongetwijfeld veel plezier aan hebben.. Wij wachten met vervangen tot de volgende "facelift" dan is de mijne bijna toe aan zijn pensioen.

Nogmaals, veel plezier en misschien ooit tot ziens op de Belgische wegen..

Posted

Levertijd is 3 weken omdat de wagens in stock staan te Brussel. Hetzelfde model met schuifdak staat niet in stock en daarvan was de levertijd 3 maand...

We hebben getwijfeld tussen wit en zwart. We hebben nu een zwarte en dat is echt wel poetsen. Een witte, tja.... dus het is Piston Grey geworden.

Guest GreyGriffin
Posted

Piston Grey is een hele mooie kleur. Zwart betekent inderdaad ontzettend veel poetsen, maar ook wit is erg 'besmettelijk'. Nu nog even drie weken aftellen...

GreyGriffin

Posted
Piston Grey is een hele mooie kleur. Zwart betekent inderdaad ontzettend veel poetsen, maar ook wit is erg 'besmettelijk'. Nu nog even drie weken aftellen...

GreyGriffin

Van het zelfde van mij Vince.