Pauline Posted December 26, 2023 Posted December 26, 2023 Hoi allemaal, helaas heb ik mijn voorbumper van mijn zwarte Kia Picanto (uit 2013) kapot gemaakt. En nu ben ik op zoek naar een nieuwe bumper. Echter vroeg ik mij af of er verschil zit tussen een 5-deurs en een 3-deurs uitvoering (qua voorbumper). Weet iemand dat? Heel erg bedankt alvast! En mocht er iemand zijn met een voorbumper te koop kom ik graag in contact Quote
pdakkerman Posted December 26, 2023 Posted December 26, 2023 Zoek eens op autotrack naar jouw auto / jouw modeljaar. En vergelijk de bumpers van de 3 deurs en 5 deurs modellen. Dan kun je zien of er optische verschillen zijn. Voor gebruikte bumpers kun je kijken op www.onderdelenlijn.nl. Maar mss zijn er tegenwoordig nog meer vergelijkbare sites Quote
Pauline Posted December 26, 2023 Author Posted December 26, 2023 31 minuten geleden, zei pdakkerman: Zoek eens op autotrack naar jouw auto / jouw modeljaar. En vergelijk de bumpers van de 3 deurs en 5 deurs modellen. Dan kun je zien of er optische verschillen zijn. Voor gebruikte bumpers kun je kijken op www.onderdelenlijn.nl. Maar mss zijn er tegenwoordig nog meer vergelijkbare sites Bedankt voor de tip. Ik zal het eens opzoeken! Quote
Murcielaygo Posted December 27, 2023 Posted December 27, 2023 Of er verschil is qua passing durf ik niet 100% zeker te zeggen, maar Kia zette de 3-drs op de markt als sportiever, met o.a. een dubbel uitlaatsierstuk en een anders vormgegeven setje bumpers achter en voor.Voor heel herkenbaar met een rood randje erin.Het zou goed kunnen dat het wel past, maar ik zou het enkel doen als je de volledige bumper kunt kopen, dus inclusief de grille-delen en dergelijke, want die delen zijn wel heel duidelijk anders, dus niet over te zetten. Quote
Recommended Posts