roan40 Posted January 6, 2024 Posted January 6, 2024 Beste, Ik kan een Kia uit januari 2019 overnemen voor €23000. Het is van een ondernemer geweest. Na terug vorderen btw zit ik op 19000. Een nieuwe kost me ruim 16k meer. Ik ben nogal een beluisteloos mens. Wat kan ik hier van verwachten aan kosten en wat is bekend? I altijd dealer onderhouden en heeft 90k op de teller en garantie tot 150k teller. Wat is jullie ervaring? Quote
The Dude Posted January 7, 2024 Posted January 7, 2024 Lastig te zeggen. Lijkt mij een lage prijs. Laat m door een deskundige goed nakijken en bijv ook batterij laten doormeten. Kijk naar de banden, al vervangen? Michelins met cupping of ander merk? Quote
roan40 Posted January 7, 2024 Author Posted January 7, 2024 5 minuten geleden, zei The Dude: Lastig te zeggen. Lijkt mij een lage prijs. Laat m door een deskundige goed nakijken en bijv ook batterij laten doormeten. Kijk naar de banden, al vervangen? Michelins met cupping of ander merk? Het is van een particulier die het verkoopt via Bovag garage. De auto staat op viabovag.nl Nee, heb de accu niet laten doormeten. Mag ik dat aan hun vragen of iets in de koopovereenkomst laten vastleggen? Quote
Recommended Posts