Wim-A Posted January 20, 2024 Posted January 20, 2024 Het valt me op dat elke keer als ik bij de auto kom, er een vochtplek ligt onder de rechterachterkant. Ik geloof niet dat de condens van de airco er achteraan uitkomt, maar wat is het dan? 2023 HEV Dynamic Plus. 1 Quote
Auke Riemsma Posted January 20, 2024 Posted January 20, 2024 Waarschijnlijk is het condens uit de achterste uitlaatdemper. Even op de knieën onder de auto kijken. 1 Quote
Paul12 Posted January 21, 2024 Posted January 21, 2024 (edited) Aan de linkerkant van de achterste uitlaat demper zit een klein gaatje waar de condens uit druppelt. Vooral als de auto iets naar links helt kan je dit goed zien. Edited January 21, 2024 by Paul12 Quote
Murcielaygo Posted January 21, 2024 Posted January 21, 2024 Aan de linkerkant van de achterste uitlaat demper zit een klein gaatje waar de condens uit druppelt. Vooral als de auto iets naar links helt kan je dit goed zien. Maar deze plas ligt duidelijk rechts onder de auto... Quote
Wim-A Posted January 21, 2024 Author Posted January 21, 2024 1 minuut geleden, zei Murcielaygo: Maar deze plas ligt duidelijk rechts onder de auto... Maar wel onder de uitlaatdemper. Quote
Paul12 Posted January 21, 2024 Posted January 21, 2024 de linkerkant (bestuurderskant) van de demper zit een klein gaatje en daar komt dan condensvocht uit. Dit kan langs de onderkant van de demper lopen en afhankelijk van hoe schuin de auto staat of de demper afloopt aan de rechterkant naar beneden druppelen (dus ook rechts, of midden). er kan overigens ook wat vocht uit de uitlaatpijp komen. Hierbij foto's met het gaatje. 1 Quote
Recommended Posts