Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi vanuit het midden van het land. Ik ben Joppie en sinds enkele weken nu ook in het bezit van een Sorento uit '95 (benzine) Deze auto is een totaal nieuwe ervaring voor me dus ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog steeds aan moet wennen Tot nu toe bevalt hij ( op het verbruik na ) prima. Gezien het druk bezochte forum van de club hoop ik dan ook hier indien nodig veel info te vinden. Dus wie weet tot in de toekomst.

Gr Joppie

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo joppie,

Ook ik heet je van harte welkom op dit forum. En wens je veel plezier met je Sorento, al is het een beetje een dorstig type. Daar staat dan tegenover dat je in een lekkere grote bak rijdt!

Hartelijke groet van

GreyGriffin

Posted (edited)

Hallo Joppie,

Welkom op dit forum. Veel lees- en postplezier.

En ja, dat een Sorento wat lust is een gegeven, zolang je maar lol hebt van de auto en zijn rijeigenschappen.

Edited by Smart
Posted

Hallo Joppie,

Ook vanuit het Belgische Haspengouw (Begisch Limburg) een harteijk en vooral warm welkom.

WE wensen je vele mooie en vooral veilige kilometrages in je Sorento.

Posted
Hoi vanuit het midden van het land. Ik ben Joppie en sinds enkele weken nu ook in het bezit van een Sorento uit '95 (benzine) Deze auto is een totaal nieuwe ervaring voor me dus ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog steeds aan moet wennen Tot nu toe bevalt hij ( op het verbruik na ) prima. Gezien het druk bezochte forum van de club hoop ik dan ook hier indien nodig veel info te vinden. Dus wie weet tot in de toekomst.

Gr Joppie

Een Sorento uit 1995 ??

Daar wil ik foto's van zien, de Sorento is pas sinds 2002/2003 op de markt !!

Heb je je ergens vergist of is dit een onzinpost ?

mvg,

dave

Posted
welkom :D

@ scorpioshuma: ik denk dat hij '05 bedoelde maar er net naast tikte.

Dan heb je er wel drie cijfers naast getypt...........:wink:

Posted

Ondertussen heeft Joppie nog steeds geen uitleg gegeven......., zodat het mysterie kan worden opgelost. Dus.... Joppie wat is jouw uitleg:?:

Posted
zo goed ????? :wink: ook al is het niet meteen ??? Ik zit namelijk niet ieder dag achter de comp Moet namelijk ook nog wel eens werken :-)

Moeten we vast allemaal.... :-)

Maar als je iets roept is het altijd handig te kijken of er gereageerd wordt..haha!

Foto's..........

Have Fun !

Posted

Raadsel opgelost, we gaan weer over tot de orde van de dag.......zondag!