joppie Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 Hoi vanuit het midden van het land. Ik ben Joppie en sinds enkele weken nu ook in het bezit van een Sorento uit '95 (benzine) Deze auto is een totaal nieuwe ervaring voor me dus ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog steeds aan moet wennen Tot nu toe bevalt hij ( op het verbruik na ) prima. Gezien het druk bezochte forum van de club hoop ik dan ook hier indien nodig veel info te vinden. Dus wie weet tot in de toekomst. Gr Joppie Quote
bigwade Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 Welkom hier en gefeliciteerd met je "zuipschuit" Foto's, zijn we dol op ! grtz Frank Quote
Guest GreyGriffin Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Hallo joppie, Ook ik heet je van harte welkom op dit forum. En wens je veel plezier met je Sorento, al is het een beetje een dorstig type. Daar staat dan tegenover dat je in een lekkere grote bak rijdt! Hartelijke groet van GreyGriffin Quote
Smart Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 (edited) Hallo Joppie, Welkom op dit forum. Veel lees- en postplezier. En ja, dat een Sorento wat lust is een gegeven, zolang je maar lol hebt van de auto en zijn rijeigenschappen. Edited November 9, 2009 by Smart Quote
El-Rio-Grande Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Hoi Joppie, Ik wens je veel plezier met jouw 'zuipschuit'. Hopenlijk heb je v Quote
Alex VB Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Hallo Joppie, Ook vanuit het Belgische Haspengouw (Begisch Limburg) een harteijk en vooral warm welkom. WE wensen je vele mooie en vooral veilige kilometrages in je Sorento. Quote
Relena Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg Joppie. Quote
scorpioshuma Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Hoi vanuit het midden van het land. Ik ben Joppie en sinds enkele weken nu ook in het bezit van een Sorento uit '95 (benzine) Deze auto is een totaal nieuwe ervaring voor me dus ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog steeds aan moet wennen Tot nu toe bevalt hij ( op het verbruik na ) prima. Gezien het druk bezochte forum van de club hoop ik dan ook hier indien nodig veel info te vinden. Dus wie weet tot in de toekomst.Gr Joppie Een Sorento uit 1995 ?? Daar wil ik foto's van zien, de Sorento is pas sinds 2002/2003 op de markt !! Heb je je ergens vergist of is dit een onzinpost ? mvg, dave Quote
Rick Horst Posted November 10, 2009 Posted November 10, 2009 welkom @ scorpioshuma: ik denk dat hij '05 bedoelde maar er net naast tikte. Quote
Smart Posted November 10, 2009 Posted November 10, 2009 welkom @ scorpioshuma: ik denk dat hij '05 bedoelde maar er net naast tikte. Dan heb je er wel drie cijfers naast getypt........... Quote
Rick Horst Posted November 10, 2009 Posted November 10, 2009 behalve als hij de cijfers BOVEN de qwerty heeft gebruikt ipv ER NAAST Quote
Defries Posted November 10, 2009 Posted November 10, 2009 Hallo joppie, Ook welkom op dit forum en wat goed van je dat je de accijnzenpot zo lekker spekt voor ons allemaal. Hoeven wij wat minder te betalen. Groet Jan. Quote
Smart Posted November 10, 2009 Posted November 10, 2009 Ondertussen heeft Joppie nog steeds geen uitleg gegeven......., zodat het mysterie kan worden opgelost. Dus.... Joppie wat is jouw uitleg:?: Quote
joppie Posted November 14, 2009 Author Posted November 14, 2009 sorry ik heb me idd vergist hij is van 2005 ipv 1995 Toch bedankt en heel scherp Quote
joppie Posted November 14, 2009 Author Posted November 14, 2009 zo goed ????? ook al is het niet meteen ??? Ik zit namelijk niet ieder dag achter de comp Moet namelijk ook nog wel eens werken Quote
bigwade Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 zo goed ????? ook al is het niet meteen ??? Ik zit namelijk niet ieder dag achter de comp Moet namelijk ook nog wel eens werken Moeten we vast allemaal.... Maar als je iets roept is het altijd handig te kijken of er gereageerd wordt..haha! Foto's.......... Have Fun ! Quote
Smart Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Raadsel opgelost, we gaan weer over tot de orde van de dag.......zondag! Quote
Recommended Posts