Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sporadisch gebruik van dakdragers op vorige auto’s, deed mij beseffen dat ik voor de NQ5 niet teveel wil uitgeven aan een paar dwarsverbinders. 
Bij Amazon op de gok deze (€105,-) besteld. (Zij hebben heel goede retour-voorwaarden voor als het schroot blijkt te zijn, of niet icm schuifdak toepasbaar blijkt)

https://www.amazon.nl/dp/B0C5JRFB8M?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details

Passen goed! Ook de schuifpui gaat open als je ze monteert op 26cm van de voorzijde en op max. 32cm aan de achterzijde. Windgeruis valt reuze mee, maar bij 100+ kmu verschijnt er een fluit-toontje. Nu nog een anti-fluitstripje monteren…

IMG_9481.jpeg

IMG_9480.jpeg

IMG_9479.jpeg

IMG_9478.jpeg

IMG_9477.jpeg

IMG_9475.jpeg

IMG_9474.jpeg

• Thanks 1
Geplaatst
Op 25-1-2024 om 17:22, zei PhaseShifter:

Sporadisch gebruik van dakdragers op vorige auto’s, deed mij beseffen dat ik voor de NQ5 niet teveel wil uitgeven aan een paar dwarsverbinders. 
Bij Amazon op de gok deze (€105,-) besteld. (Zij hebben heel goede retour-voorwaarden voor als het schroot blijkt te zijn, of niet icm schuifdak toepasbaar blijkt)

https://www.amazon.nl/dp/B0C5JRFB8M?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details

Passen goed! Ook de schuifpui gaat open als je ze monteert op 26cm van de voorzijde en op max. 32cm aan de achterzijde. Windgeruis valt reuze mee, maar bij 100+ kmu verschijnt er een fluit-toontje. Nu nog een anti-fluitstripje monteren…

IMG_9481.jpeg

IMG_9480.jpeg

IMG_9479.jpeg

IMG_9478.jpeg

IMG_9477.jpeg

IMG_9475.jpeg

IMG_9474.jpeg

Bedankt voor het delen van deze info.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...