gios Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 Hallo medegebruikers, Waarom zitten er foei lelijke velgen op een GT+ Line Hybride ? Wie deelt deze mening Quote
PhaseShifter Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 Smaken verschillen nou eenmaal… ik vindt de kia wielen goed schoon te houden en pasen goed bij het design. Mijn winterwielen vindt ik wel mooier. Quote
gios Posted February 6, 2024 Author Posted February 6, 2024 Hallo , Deze velgen die jij hebt zitten op een phev dus niet op een hybride (jammer) ik vind die op de foto ook veel mooier Quote
Auke Riemsma Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 3 uur geleden, zei gios: Hallo medegebruikers, Waarom zitten er foei lelijke velgen op een GT+ Line Hybride ? Wie deelt deze mening Waarom deze stelling????? 1 Quote
gios Posted February 6, 2024 Author Posted February 6, 2024 Misschien had ik het ander moeten formuleren. de velgen van de phev zijn veel mooier dan die op een hybride versie Quote
Auke Riemsma Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 Zoals PhaseShifter al zegt, smaken verschillen. Maar dat de HEV versie de 18 inch velgen heeft en de PHEV de (andere) 19 inch. Dat heeft te maken met de BPM bijtelling. Quote
Theo0225 Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 28 minuten geleden, zei gios: Misschien had ik het ander moeten formuleren. de velgen van de phev zijn veel mooier dan die op een hybride versie Helemaal eens. De HEV velgen geven de GT-line een saai uiterlijk. Op mijn deze maand te leveren Sportage vervang ik deze direct door de 19 inch PHEV velg. 1 Quote
Justdigit Posted February 7, 2024 Posted February 7, 2024 (edited) 18 uur geleden, zei gios: Misschien had ik het ander moeten formuleren. de velgen van de phev zijn veel mooier dan die op een hybride versie Proest proest..... Smaken verschillen gelukkig. PHEV typische EV velgen.... Yuk. Edited February 7, 2024 by Justdigit Quote
Kenniani Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 Ik heb op mijn HEV ook direct bij aflevering 19 inch laten plaatsen, niet die van de PHEV, maar 1 uit de accessiores lijst. 1 Quote
Recommended Posts