BertV Geplaatst 18 Februari, 2024 Geplaatst 18 Februari, 2024 Van de ceed wagon 1.6 uit 2017 van mijn dochter doet de bochtenverlichting het niet en het waarschuwingslampje brandt. De mistlampen, die daarvoor gebruikt worden, doen het bij inschakelen wel. Iemand enig idee waar ik dat zoeken moet?? Groet Bert Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 Februari, 2024 Geplaatst 18 Februari, 2024 Weet je zeker dat de Cee'd de mistlampen gebruikt voor de bochtverlichting? Ik heb een paar keer een Cee'd als leenwagen gehad en daarbij zat de bochtverlichting in de koplamp, tussen de armaturen voor groot- en dimlicht.Maar als er een lampje is, staat in de handleiding dan niet wat je moet (laten) nakijken? Quote
BertV Geplaatst 19 Februari, 2024 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2024 Ik ga het morgen nakijken. Zoals gezegd is het niet mijn eigen auto, dus alles weet ik er (nog) niet van. Bedankt voor de tip Quote
BertV Geplaatst 4 Maart, 2024 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2024 Ze zitten inderdaad gewoon in de koplamp. Staat ook keurig in het instructie boekje. 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 Maart, 2024 Geplaatst 4 Maart, 2024 Ben je er al wel achter wat het waarschiwingslampje betekent? En/of waarom het aan is/was? Quote
BertV Geplaatst 5 Maart, 2024 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2024 Ik zal een dezer dagen eens bij mijn dochter langs gaan en zelf even kijken. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.