gios Geplaatst 5 Maart, 2024 Geplaatst 5 Maart, 2024 Goedenavond medegebruikers, Wie is het ook al opgevallen dat de lak van de auto er uit ziet als een sinaasappel !!! Quote
elsinga Geplaatst 6 Maart, 2024 Geplaatst 6 Maart, 2024 Gezien de titel gaat het om de Orange Fusion lak kleur, denk ik.... En aangezien sinaasappels ook oranje zijn zou dat dan moeten kloppen. Als het gaat om de afwerking van de lak die er gebobbeld uitziet, dan heb ik dat op een Duits forum ook al eens voorbij zien komen. Gewoon onder garantie door de dealer laten oplossen. 1 Quote
Renzo4000 Geplaatst 7 Maart, 2024 Geplaatst 7 Maart, 2024 Dat noemen ze Orange peel, google er maar eens op. Veel autos hebben daar last van en afhankelijk van de kleur valt dat meer of minder op. Daar is wel wat aan te doen door de betere auto detailer maar een tijdrovend en kostbaar geintje. Quote
gios Geplaatst 7 Maart, 2024 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2024 28 minuten geleden, zei Renzo4000: Dat noemen ze Orange peel, google er maar eens op. Veel autos hebben daar last van en afhankelijk van de kleur valt dat meer of minder op. Daar is wel wat aan te doen door de betere auto detailer maar een tijdrovend en kostbaar geintje. Oke dat bedoel ik ook met spuiten krijg je sinaasappel effect. maar wij noemen dat slecht spuitwerk Quote
Renzo4000 Geplaatst 7 Maart, 2024 Geplaatst 7 Maart, 2024 1 uur geleden, zei gios: Oke dat bedoel ik ook met spuiten krijg je sinaasappel effect. maar wij noemen dat slecht spuitwerk Dat klopt het spuitwerk is niet meer wat het geweest is. Maar dit zie je ook bij audi bijvoorbeeld. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.