Guest GreyGriffin Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 (edited) Hallo liefhebbers van de Koup, Op de offici Edited November 14, 2009 by GreyGriffin Quote
Smart Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Nou, niet nieuwsgierig, je wilt gewoon graag alles weten....... Quote
Guest GreyGriffin Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Klopt, maar voornamelijk omdat ik het de fraaiste auto vind die Kia ooit van de tekentafel heeft laten glijden. GreyGriffin Quote
Smart Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Klopt, maar voornamelijk omdat ik het de fraaiste auto vind die Kia ooit van de tekentafel heeft laten glijden.GreyGriffin Ik vind het een mooie auto, maar inmiddels alweer een beetje gedateerd lijken en teveel op de Amerikaanse leest geschoeid (wow dat klinkt goed!). Te vaak krijgt Kia kritiek dat zij teveel naar andere autofabrikanten kijken en niet zelf auto's ontwikkelen met een 'eigen' gezicht. Deze Forte Koup heeft elementen van de Opel Calibra, Ford Mustang, de Australische Holden (Opel Vectra) en nog een paar andere type auto's. Met de Cee'd/Pro Cee'd en Venga laten ze zien dat zij wel degelijk auto kunnen bouwen met een Kia Style. Quote
Smart Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 @GreyGriffin Hahahaha, te laag.....! Maar jouw mening over deze auto respecteer ik natuurlijk. Ik denk ook dat deze auto, in deze tijd, niet in NL verkocht zal gaan worden. Over te laag gesproken, als je een hoge zit gewend bent dan wil je ook niet zomaar terug naar een lage zit. Vandaar ook mijn overweging voor de Venga. Quote
Guest GreyGriffin Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 (edited) Nee, de Koup is te veel concurrent voor de ProCee'd en Kia is juist bezig om verschillende auto's op verschillende markten te positioneren. Ik zal het dus met wat leuke foto's moeten doen. Overigens is er in de VS al een race-versie van gemaakt, dat kon natuurlijk niet uitblijven: GreyGriffin Edited November 14, 2009 by GreyGriffin Quote
bigwade Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Direct laten komen, met V8/automaat voor 25.000 eu. Ben ik over..... Mooiste Kia ever. Door die kleine meid lijkt hij wat groter dan hij is overigens Quote
bigwade Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 kontje is wat jammer overigens, van de auto.. Quote
Guest GreyGriffin Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Goedemorgen Bigwade, Natuurlijk bedoelde je de auto, dat snapte ik direct.. Ik heb er al eens eerder een kleine discussie op dit forum over gehad. Ik bedoel nu het laten overkomen van auto's uit verre landen, die geen EU-typegoedkeuring hebben. Het is nogal een gedoe om zo'n wagen in Nederland officieel op de weg te krijgen. Regeltjes, regeltjes... Toch gok ik er op, dat er uiteindelijk minstens Quote
Alex VB Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Persoonlijk vind ik de opvolger - Cadenza - van de Operius mooier. http://www.kiaclub.nl/kia-buzz/2890-first-images-kia-cadenza.html Quote
bigwade Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Persoonlijk vind ik de opvolger - Cadenza - van de Operius mooier.http://www.kiaclub.nl/kia-buzz/2890-first-images-kia-cadenza.html nee, die is mislukt, jammer genoeg.. Quote
Giovanny Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 Ja die vind ik ook wat hebben, de belijning naar de achterkant doet mij wel denken aan de Audi A6. Aan de voorkant kun je wel zien dat het een KIA is. Quote
Guest GreyGriffin Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 Met de Cadenza heb ik eerlijk gezegd niet zo veel. Beetje te veel een neutrale wagen voor zakelijke rijders. Maar wat vinden jullie eigenlijk van de Forte/Cerato? Want per slot van rekening is de Koup daarvan afgeleid. GreyGriffin Quote
Giovanny Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 Met de Cadenza heb ik eerlijk gezegd niet zo veel. Beetje te veel een neutrale wagen voor zakelijke rijders. Maar wat vinden jullie eigenlijk van de Forte/Cerato? Want per slot van rekening is de Koup daarvan afgeleid.GreyGriffin De Kia Forte heeft ook wel wat, hij lijkt ook wel een beetje op de honda accord. De cerato (tenmiste de versie die ik ken en heb gezien) vind ik wat eenvoudig lijken. Quote
Smart Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Hier een microsite van de nieuwe Kia Cerato-Koup en de Kia Cerato! http://www.kia-ceratokoup.com/ http://www.kia-cerato.com/ Quote
Brutus Posted June 25, 2010 Posted June 25, 2010 Ik vond de Kia Kee Concept, beter dan die Koup... Hij mocht voor mij net iets agressiever. Ma en pa hebben hier het vorige model Cerato (4-deur sedan) en dat is een echte gezinswagen. Ik kan mij niet voorstellen dat ze daar een coupe variant zouden van maken en dat die dan ook nog eens pakken sportiever zal zijn. Hopelijk is het bij de Koup wel anders. Mijn Cee'd heeft zelfs een sportiever kantje dan de Cerato... al gaat er nog altijd niks boven mijn Hyundai Coupe. Quote
Recommended Posts