Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet iemand hoe ik dat irritante welkomstmuziekje in de Kia Sportage 2023 uit kan zetten.

Volgens de handleiding via : Instellingen - Voertuig - Cluster en vervolgens het vinkje bij welkomstgeluid weghalen.

Het muziekje blijft echter.....

Iemand de gouden tip?

Geplaatst

Je zou het ook nog eens kunnen proberen in de Kia Connect app, onder voertuiginstellingen.

Bij het onderdeel cluster kan je dan het welkomstgeluid uitzetten.

Bij mij werkte dat in ieder geval wel.

Succes.

• Like 1
Geplaatst
8 minuten geleden, zei Paul12:

Je zou het ook nog eens kunnen proberen in de Kia Connect app, onder voertuiginstellingen.

Bij het onderdeel cluster kan je dan het welkomstgeluid uitzetten.

Bij mij werkte dat in ieder geval wel.

Succes.

Hoi Paul,

Allereerst dank voor je reactie.
In de connect app kan ik alleen gebruikersinstellingen zien (en de voertuigstatus).
Bedoel je de app waar je ook de locatie van de auto kan zien of is er nog een andere?

Geplaatst
5 minuten geleden, zei Wim-A:

De KIA-connect app: ga naar Gebruikersprofiel / Voertuiginstellingen / Voertuiginstellingen / Cluster / Welomstgeluid

Hoi Wim, bedankt voor je reactie.

Onderstaand mijn instelling. Er staat geen vinkje bij welkomstgeluid.
En toch krijg ik iedere keer bij starten dat irritante muziekje......vreemd

Screenshot_20240428_195220_Kia Connect.jpg

Geplaatst
11 uur geleden, zei Wim-A:

Geen idee of het helpt: zet eens aan, toepassen, zet dan uit, weer toepassen.
Wie weet ....

Helaas...werkt ook niet.
Diverse malen aan/uit gezet (zowel via app als in de auto zelf) maar het orkest blijft doorspelen :)

Geplaatst

Volgens mij zijn er twee tunes. Eentje als je de deur opent en eentje als je het contact omdraait. Gek genoeg kan je die eerste wel uitschakelen via het menu, maar die tweede niet. Overigens ben ik verbaasd dat jullie via de Kia Connect app het een en ander kunnen instellen. Die app blijft bij mij beperkt tot Abonnementsinformatie, de Kia Connect Store en Auto delen. Komt dat omdat ik een HEV heb, en geen PHEV?

Geplaatst
16 uur geleden, zei JeroenvL:

Volgens mij zijn er twee tunes. Eentje als je de deur opent en eentje als je het contact omdraait. Gek genoeg kan je die eerste wel uitschakelen via het menu, maar die tweede niet. Overigens ben ik verbaasd dat jullie via de Kia Connect app het een en ander kunnen instellen. Die app blijft bij mij beperkt tot Abonnementsinformatie, de Kia Connect Store en Auto delen. Komt dat omdat ik een HEV heb, en geen PHEV?

Gek genoeg heb ik maar 1 tune, alleen bij het starten van de auto.
Wanneer ik de deur open doe is het muisstil ;)

Op 29-4-2024 om 12:55, zei Wim-A:

Dan maar muziekliefhebber worden. :-) 

:) :) :)

Geplaatst

Of even bij de dealer langs, dat lijkt me verreweg het simpelste ................

Geplaatst
6 uur geleden, zei John-Parren:

Volgens mij zijn er twee tunes. Eentje als je de deur opent en eentje als je het contact omdraait.

Als ik de deur open doe en ga zitten, klinkt er een 'muziekje'. Wanneer ik de motor start komen er 6 'pings'.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...