Leon van Haren Geplaatst 5 Mei, 2024 Geplaatst 5 Mei, 2024 Ik ben van plan om een dakkoffer te kopen voor de zomervakanties. Wat zijn de ervaringen wat betreft extra verbruik? Valt dit mee of tegen? Ik heb een e-Niro uit ‘22. Alvast bedankt voor de reacties. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Mei, 2024 Geplaatst 6 Mei, 2024 Ik weet niet hoe het bij jouw auto zal zijn, maar het verbruik van mijn Picanto stijgt met 25-30% met mijn koffer van 350 liter (kort en breed) op het dak. 2 Quote
Hippe lip Geplaatst 6 Mei, 2024 Geplaatst 6 Mei, 2024 Dat ligt bij de e-Niro en Niro EV niet anders. Dat meerverbruik hangt ook flink samen met je snelheid. Ik meen dat het extra verbruik bij 120 flink meer is dan bij 100. Maar @Leon van Haren, heb je al eens hier op het forum gezocht? Dit onderwerp is zeker al eens eerder ter sprake gekomen. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.