Thecure Geplaatst 22 Mei, 2024 Geplaatst 22 Mei, 2024 Goedendag allemaal, Elke keer krijg ik na het 'starten' van mijn EV de onderstaande melding in het scherm. De nieuwste update zit er volgens mij al in. weet iemand hoe ik deze melding weg krijg? Alvast bedankt! Quote
Case Geplaatst 25 Mei, 2024 Geplaatst 25 Mei, 2024 Dan is de update gedaan van een ander SD-kaartje dan er nu in de auto zit. Als je dit zelf wil oplossen, moet je die nieuwste update op je SD-kaart zetten, en de auto zich nog een keer laten updaten. Quote
jwillemse Geplaatst 30 Mei, 2024 Geplaatst 30 Mei, 2024 Het lijkt er inderdaad op dat de auto een update heeft gevonden op het SD kaartje of USB stick. Die update is ouder dan de al geïnstalleerde versie, en dan krijg je deze melding. Zou makkelijk op te lossen moeten zijn door het SD kaartje en/of de USB stick eruit te halen en dan kijken of de melding inderdaad weg blijft. Quote
Thecure Geplaatst 1 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 1 Juni, 2024 Bedankt voor de tips, maar waar zou die sd kaart zich moeten bevinden? Ik heb alles afgezocht maar wellicht kijk ik er overheen. Usb stick zit er zowiezo niet in, in de aansluiting zit standaard mijn laadkabel voor de telefoon. Quote
Macknum Geplaatst 3 Juni, 2024 Geplaatst 3 Juni, 2024 Heb je misschien op je telefoon een oude update gedownload en niet verwijderd? Quote
Hippe lip Geplaatst 4 Juni, 2024 Geplaatst 4 Juni, 2024 Op 2-6-2024 om 00:19, zei Thecure: Bedankt voor de tips, maar waar zou die sd kaart zich moeten bevinden? Ik heb alles afgezocht maar wellicht kijk ik er overheen. Usb stick zit er zowiezo niet in, in de aansluiting zit standaard mijn laadkabel voor de telefoon. Die zit midden onder je display. Het is wat verdekt opgesteld en je ziet het idd niet meteen dat het een klepje is dat open kan. Het symbool voor SD staat erop als ik het me goed herinner. Er zit een sleufje onder waar je je nagel onder kan steken en het klepje recht naar voren kan trekken. Let op dat je dat kaartje er alleen uithaalt als de auto uit staat. Kijk anders in het instructieboekje? Quote
Thecure Geplaatst 10 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 10 Juni, 2024 Helaas kan ik echt geen sd slot vinden, staat ook niks over in het boekje. Zit deze er wel in een niro EV van 2024? Quote
chippie777 Geplaatst 11 Juni, 2024 Geplaatst 11 Juni, 2024 Probeer hem anders eens te updaten met een usb-stick. Toevallig heb ik dat van de week ook gedaan, stelt echt niet veel voor, je hebt wel een usb stick nodig van 32Gb. 1 Quote
Hippe lip Geplaatst 11 Juni, 2024 Geplaatst 11 Juni, 2024 Op 10-6-2024 om 22:10, zei Thecure: Helaas kan ik echt geen sd slot vinden, staat ook niks over in het boekje. Zit deze er wel in een niro EV van 2024? @Thecure Bij mij zit dat klepje boven de knop van de alarmlichten. Aan de onderkant zit een sleufje waar je met je nagel onder kan (zie je niet) om het kapje eraf te wippen. Quote
Case Geplaatst 12 Juni, 2024 Geplaatst 12 Juni, 2024 Wat ik ervan begrijp, kunnen de nieuwste Niro EV's alleen nog handmatig updaten via USB. De normale manier van updaten is Over The Air (OTA), waar je als gebruiker geen of weinig invloed op hebt. Quote
Thecure Geplaatst 30 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 30 Juni, 2024 Op 12-6-2024 om 00:56, zei Hippe lip: @Thecure Bij mij zit dat klepje boven de knop van de alarmlichten. Aan de onderkant zit een sleufje waar je met je nagel onder kan (zie je niet) om het kapje eraf te wippen. Ik heb idd een heel ander bedieningspaneel. Inmiddels ben ik erachter dat ik geen sd slot heb. Maar die irritante melding blijft helaas... Quote
Hippe lip Geplaatst 30 Juni, 2024 Geplaatst 30 Juni, 2024 @Thecure Dan zou ik er maar mee naar de garage gaan. Zij zijn ws degene die iets met een update gedaan hebben neem ik aan? Wan t jij zelf lijkt het niet gedaan te hebben. En als een actie van de garage de oorsprong is, dan mogen zij het ook oplossen, lijkt me. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.