BarneyRubble Geplaatst 28 Oktober, 2024 Geplaatst 28 Oktober, 2024 (aangepast) 52 minuten geleden, zei Ben Wouters: Krijg binnenkort (eindelijk) mijn Sportage Hybride GT+. Kan iemand het partnummer doorgeven van de afdekkap die de Fitcamx gaat vervangen voor de my24/25 Sportage? Kan ik de camera alvast bestellen Dit heb ik voor je, maar zit wel in mijn 2022 versie. Gr Barney 28 Oktober, 2024 aangepast door BarneyRubble Quote
Ben Wouters Geplaatst 28 Oktober, 2024 Geplaatst 28 Oktober, 2024 Dank voor je reactie, maar ik zoek specifiek naar het partnummer zoals hier aangegeven: https://fitcamx.com/collections/for-kia/products/fitcamx-dash-cam-for-kia-sportage-5th-gen?variant=43548947480748 Een van de drie (lefthand drive) opties. Quote
Wim-A Geplaatst 28 Oktober, 2024 Geplaatst 28 Oktober, 2024 (aangepast) Ik zou het niet gokken met een partnummer uit een andere auto. Het is m.i. helemaal niet gezegd dat elke Sportage met hetzelfde partnummer wordt afgeleverd. Tip: wacht to je de auto hebt, kijk dan zelf even en bestel rechtstreeks bij FitcamX. Leveren binnen 5 a 6 werkdagen (althans in mijn geval). 28 Oktober, 2024 aangepast door Wim-A Quote
Ben Wouters Geplaatst 28 Oktober, 2024 Geplaatst 28 Oktober, 2024 Misschien wel verstandiger Wim Verwacht zelf dat het part nummer voor hetzelfde my en dezelfde lijn wel gelijk zal zijn. Toch nog maar even wachten. Is dat part nummer direct zichtbaar, of moet de kap er eerst af voor je het kan zien? Quote
BarneyRubble Geplaatst 28 Oktober, 2024 Geplaatst 28 Oktober, 2024 (aangepast) 31 minuten geleden, zei Ben Wouters: Misschien wel verstandiger Wim Verwacht zelf dat het part nummer voor hetzelfde my en dezelfde lijn wel gelijk zal zijn. Toch nog maar even wachten. Is dat part nummer direct zichtbaar, of moet de kap er eerst af voor je het kan zien? Stond bij mij aan de binnenkant dus moest eerst los, na de bestelling kreeg ik direct een mail of het partnummer van mijn kap klopte met die van hun. Een dubbelcheck dus van Fitcamx 28 Oktober, 2024 aangepast door BarneyRubble Quote
Ben Wouters Geplaatst 29 Oktober, 2024 Geplaatst 29 Oktober, 2024 (aangepast) 17 uur geleden, zei BarneyRubble: Stond bij mij aan de binnenkant dus moest eerst los, na de bestelling kreeg ik direct een mail of het partnummer van mijn kap klopte met die van hun. Een dubbelcheck dus van Fitcamx Bedankt, wacht toch maar even tot mijn auto er is. Kap kan er blijkbaar wel af zonder het bijgeleverde tooltje wat je nog niet hebt als je het part nummer wil checken 29 Oktober, 2024 aangepast door Ben Wouters Quote
Marcel1981 Geplaatst 20 December, 2024 Geplaatst 20 December, 2024 Ik zit ook naar deze dashcam te kijken. neemt deze ook op als je geparkeerd staat? en heeft iemand voor en achter genomen? groetjes marcel Quote
Wim-A Geplaatst 20 December, 2024 Geplaatst 20 December, 2024 Geparkeerd alleen als je voor en achter hebt gekocht. Quote
Ben Wouters Geplaatst 21 December, 2024 Geplaatst 21 December, 2024 16 uur geleden, zei Marcel1981: Ik zit ook naar deze dashcam te kijken. neemt deze ook op als je geparkeerd staat? en heeft iemand voor en achter genomen? groetjes marcel Heb alleen vóór genomen, vooral vanwege de simpele installatie. De voeding komt van de aansluiting bij de spiegel, dus geen draden trekken oid., maar de spanning gaat er dan vanaf als de auto uit staat. Voor parkeer opnames moet je een aansluiting vanaf de zekering box maken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.