Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)
52 minuten geleden, zei Ben Wouters:

Krijg binnenkort (eindelijk) mijn Sportage Hybride GT+.

Kan iemand het partnummer doorgeven van de afdekkap die de Fitcamx gaat vervangen voor de my24/25 Sportage?
Kan ik de camera alvast bestellen ;-)

Dit heb ik voor je, maar zit wel in mijn 2022 versie.

Gr Barney

Screenshot_20241028_163616_Gmail.jpg

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst (aangepast)

Ik zou het niet gokken met een partnummer uit een andere auto. Het is m.i. helemaal niet gezegd dat elke Sportage met hetzelfde partnummer wordt afgeleverd.
Tip: wacht to je de auto hebt, kijk dan zelf even en bestel rechtstreeks bij FitcamX. Leveren binnen 5 a 6 werkdagen (althans in mijn geval).

aangepast door Wim-A
Geplaatst

Misschien wel verstandiger Wim ;-)
Verwacht zelf dat het part nummer voor hetzelfde my en dezelfde lijn wel gelijk zal zijn.
Toch nog maar even wachten.

Is dat part nummer direct zichtbaar, of moet de kap er eerst af voor je het kan zien?

Geplaatst (aangepast)
31 minuten geleden, zei Ben Wouters:

Misschien wel verstandiger Wim ;-)
Verwacht zelf dat het part nummer voor hetzelfde my en dezelfde lijn wel gelijk zal zijn.
Toch nog maar even wachten.

Is dat part nummer direct zichtbaar, of moet de kap er eerst af voor je het kan zien?

Stond bij mij aan de binnenkant dus moest eerst los, na de bestelling kreeg ik direct een mail of het partnummer van mijn kap klopte met die van hun.  Een dubbelcheck dus van Fitcamx 

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst (aangepast)
17 uur geleden, zei BarneyRubble:

Stond bij mij aan de binnenkant dus moest eerst los, na de bestelling kreeg ik direct een mail of het partnummer van mijn kap klopte met die van hun.  Een dubbelcheck dus van Fitcamx 

Bedankt, wacht toch maar even tot mijn auto er is. Kap kan er blijkbaar wel af zonder het bijgeleverde tooltje wat je nog niet hebt als je het part nummer wil checken ;-)

aangepast door Ben Wouters
  • 1 maand later...
Geplaatst
16 uur geleden, zei Marcel1981:

Ik zit ook naar deze dashcam te kijken.

neemt deze ook op als je geparkeerd staat?

en heeft iemand voor en achter genomen?

groetjes marcel

Heb alleen vóór genomen, vooral vanwege de simpele installatie. De voeding komt van de aansluiting bij de spiegel, dus geen draden trekken oid.,
maar de spanning gaat er dan vanaf als de auto uit staat.

Voor parkeer opnames moet je een aansluiting vanaf de zekering box maken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...