Peterrrrr Geplaatst 20 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 Januari, 2010 Hahaha, ik had je 2Q niet zo gelezen, maar dan nog bedoelen we niet hetzelfde. Er is g Quote
RGB Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 Weet iemand of er van de navi/radio/cd unit een NL handleiding is? Ik krijg mijn Se7en volgende week, maar mocht de handleiding vast meenemen. Thuis zag ik dat deze handleiding in Eng/Dui/Fra/Ita en Spaans is, maar geen NL... Ik kom er wel uit, maar NL is toch makkelijker!! Is die NL update voor de navi voor het hele systeem? Dus ook voor de bediening van de radio/USB enz.? Ik lees in de handleiding iets over voice commands, zit dat op het systeem in de Se7en? En wordt dat dan ook NL? Vind het wel gaaf als dat er in zit, daar ga ik wat mensen de ogen mee uitsteken!! Beep...List Beep...ACDC Beep...Volume up!!! Kan niet wachten!! Quote
Peterrrrr Geplaatst 21 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2010 Is er helaas nog niet... Quote
Venga-Boys Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 Weet iemand of er van de navi/radio/cd unit een NL handleiding is? Ik krijg mijn Se7en volgende week, maar mocht de handleiding vast meenemen. Thuis zag ik dat deze handleiding in Eng/Dui/Fra/Ita en Spaans is, maar geen NL... Ik kom er wel uit, maar NL is toch makkelijker!!Is die NL update voor de navi voor het hele systeem? Dus ook voor de bediening van de radio/USB enz.? Ik lees in de handleiding iets over voice commands, zit dat op het systeem in de Se7en? En wordt dat dan ook NL? Vind het wel gaaf als dat er in zit, daar ga ik wat mensen de ogen mee uitsteken!! Beep...List Beep...ACDC Beep...Volume up!!! Kan niet wachten!! UPDATE: Dit zijn de Voice commands UK Application Command: AUX, CD, iPod, Map, Navigation, Radio, USB, Phone General Functions: Volume Up/Down, Previous/Next page, Help, Other commands, Cancel, Yes/No Radio: News on/off, Next/Previous station, TA on/off, Preset <number>, Presets, AM/FM, List, Option, Scan Start/Stop, Frequency "x" comma "yy", Frequency "xxxx", Autostore, Region Auto, Regio Off Phone: Dial Number, Incoming, Missed, Outgoing, Phone Book, Call Name, Speed Dial <number>, Call, Calling List, Speed Dial, Mobile, Private, Office, Clear, Correction. En het gekke is dat ik bij de andere talen (Duits, Frans en Spaans) meer commando's zie staan. (zoals Random Alle, Random Aus, Random Ordner) Dus ik hoop dat die extra voice commands ook in het Nederlands worden meegenomen. Ik ben namelijk niet van plan om Duits te gaan kwekken tegen mijn Venga UPDATE: Dit zijn de Voice commands UK Quote
RGB Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 Het zit er dus toch op? Dat is gaaf!! Zit de knop dan op het stuur zoals het boekje aangeeft, op foto's e.d. op internet en de brochure zit op die plaats een knop met de aanduiding TRP. Ondertussen is de levering van mijn Se7en vervroegd naar dinsdag, iedere dag is er Quote
frankia Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 komt er ook een 1.6 Seven uitvoering? Quote
Peterrrrr Geplaatst 24 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2010 De se7en is er alleen als 1.4 ! Heb net de voicecontrol geprobeerd, werkt echt super. Quote
Peter75 Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Ik dacht dat er alleen voice dailing opzat. Toch maar eens proberen die voice commands. Quote
Jean7ven Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Ik ga het woensdag gelijk proberen als ik mijn auto krijg, wist dit van te voren ook niet. Kan ik eindelijk goeie gesprekken met mijn auto voeren, die spreekt me tenminste niet tegen Quote
Smart Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Hahahaha, mag je eindelijk eens commanderen. Thuis mag dat niet....... Quote
RGB Geplaatst 29 Januari, 2010 Geplaatst 29 Januari, 2010 Ondertussen heb ik de voice command functie uitgebreid getest en het werkt als een tierelier!! En idd steek ik er iedereen de ogen/oren mee uit (met name Golf/Polo en Astra-rijders8-): "hmm, toch wel compleet zo'n Kia";)) Enige moeite heeft die met commando's als'ie ook aan het navigeren is, alles bij elkaar werkt het toch voor 80%. Ben benieuwd of het in het Nederlands ook zo goed werkt... Quote
DeOS Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Via mijn dealer heb ik zojuist de volgende informatie ontvangen: Het navigatiesysteem kent geen Nederlandse taal Vanaf productie april 2010 zullen alle Kia Quote
jeroen1970 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 (aangepast) OK, eigenlijk had ik zoiets al gehoopt en een beetje verwacht. Nu maar mijnkia in de gaten houden. En dit zal inderdaad dan gaan met USB stick, of misschien de data branden? Jeroen 24 Februari, 2010 aangepast door jeroen1970 Quote
corn0057 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Hallo, Ik ben vanaf morgen een bezitter van een See'd SW Seven. Nu heb ik en vraag over het media systeem, Leest deze ook dvd's of alleen cd's. Ronald Quote
bigwade Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Hallo Ronald, welkom hier en veel plezier met je auto. Stel je even voor in een vers draadje, da's leuker..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.