Smart Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Ja, vandaag in het hol van de leeuw, bij de Essen Motorshow (Dld.), een getunede Kia Cee'd ontdekt tussen al dat Duitse tuninggeweld. Motorkap en dak is uitgevoerd met folieprint in de look 'geborsteld alu'. Quote
Guest Jantje Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Opzich wel mooi die 2 tone kleur zo Quote
Peterrrrr Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Hmm, op zich doen hun altijd wel leuke dingen maar dit hoeft van mij niet... Was dat de enige KIA ? Quote
bigwade Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Geweldig die folie/ "optische" tuning. Daar is heel leuk mee te spelen en kun je zelfs van een witte nog wat maken Quote
Smart Posted November 28, 2009 Author Posted November 28, 2009 Hmm, op zich doen hun altijd wel leuke dingen maar dit hoeft van mij niet...Was dat de enige KIA ? Ja, dat was de enige Kia! Er staan in Essen sowieso bijna geen Oosterse merken opgesteld. Tijd voor verandering? Wie weet de komende jaren met de expansiedrift van de Koreanen! Geweldig die folie/ "optische" tuning.Daar is heel leuk mee te spelen en kun je zelfs van een witte nog wat maken Er stond een BMW 3-serie van drie jaar oud die vanaf zijn 'geboorte' met folie was bekleedt. N Quote
bigwade Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Vervorming/ verfraaiing van vormen dmv kleur en folies is niets nieuws btw Razzle Dazzle Quote
Ton K Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Ben er zelf niet zo kapot van , maar dat is ieder zijn smaak , maar die velgen zijn wel O.K. Gr. Ton Quote
Peterrrrr Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Carwarpping ook wel genoemd ! Werkt serieus wel goed hoor... Quote
Tazteam Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Ben ik nou gek?? Links en rechts zitten er verschillende velgen op.................... Over de folie, is echt een mooi iets, mits goed aangebracht. Is een stuk goedkoper dan spuiten, en de onderliggende laag is goed beschermd. Maar is wel een giga k*t werk om het weer vanaf te krijgen. Maar de Cee'd is een mooie auto. Philip Quote
Ton K Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Ben ik nou gek??Links en rechts zitten er verschillende velgen op.................... Over de folie, is echt een mooi iets, mits goed aangebracht. Is een stuk goedkoper dan spuiten, en de onderliggende laag is goed beschermd. Maar is wel een giga k*t werk om het weer vanaf te krijgen. Maar de Cee'd is een mooie auto. Philip Nee , je bent niet gek! Je heb gelijk, zitten inderdaad verschillende velgen op!!! Gr. Ton:oops: Quote
Smart Posted November 29, 2009 Author Posted November 29, 2009 Ben ik nou gek??Links en rechts zitten er verschillende velgen op.................... Philip Hey Philip, Scherp opgemerkt. De getoonde Cee'd is natuurlijk een showcar en deze stond in de hal waar allemaal wielmerken zich presenteerden. Ja, dan moet je wel een beetje reclame maken. Het toont hoe verschillende velgen op dezelfde auto kunnen staan. Een leuk idee, niet meer en niet minder. BTW, jij had je hart kunnen ophalen met al die BoomBoom boxen en audio-installaties. Stapels dozen werden aan de man gebracht alsof het broodjes waren. Ook veel fabrikanten van autoradio's gecombineerd met lcd, dvd, navigatie, enz. waren flink oververtegenwoordigd. Alles wat met tuning te maken had was present. Maar ja, jij weet natuurlijk allang waar Abraham de mosterd haalt....! Onderstaand nog wat foto's uit Essen. Op foto 1 zie je nog net een gele Ferrari Enzo staan..... Op foto 2 een echte hotrod (nice!) en op foto 3 een Hummer met 30 inch velgen, heel imposant. Om roddels te voorkomen heeft mijn zoon alle foto's gemaakt...... Quote
Tazteam Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Ik had heel graag willen gaan, maar de zoon is jarig en we krijgen het hele weekend door visite, en dan naar Essen te gaan.................zal mij niet in dank afgenomen worden. Over die audio installs, daar heb ik tijdens 100% tuning in Rotterdam al het nodige mogen aanschouwen. Over die Hummer: een heel klein beetje (veel) over de top met die velgen, totaal geen comfort, maar wel een extreem plaatje om te zien. Philip Quote
Relena Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Hey Philip,Scherp opgemerkt. De getoonde Cee'd is natuurlijk een showcar en deze stond in de hal waar allemaal wielmerken zich presenteerden. Ja, dan moet je wel een beetje reclame maken. Het toont hoe verschillende velgen op dezelfde auto kunnen staan. Een leuk idee, niet meer en niet minder. BTW, jij had je hart kunnen ophalen met al die BoomBoom boxen en audio-installaties. Stapels dozen werden aan de man gebracht alsof het broodjes waren. Ook veel fabrikanten van autoradio's gecombineerd met lcd, dvd, navigatie, enz. waren flink oververtegenwoordigd. Alles wat met tuning te maken had was present. Maar ja, jij weet natuurlijk allang waar Abraham de mosterd haalt....! Onderstaand nog wat foto's uit Essen. Op foto 1 zie je nog net een gele Ferrari Enzo staan..... Op foto 2 een echte hotrod (nice!) en op foto 3 een Hummer met 30 inch velgen, heel imposant. Om roddels te voorkomen heeft mijn zoon alle foto's gemaakt...... Van foto 2 gaat mijn hart sneller kloppen Smart. Heerlijk echt een wagen voor mij. Deze zou ik graag willen opknappen als ik met pensioen ben. Het opknappen zou ik alleen met originele onderdelen doen of hij ooit helemaal afkomt interesseert me niet. Alleen al die motor een keer mogen horen als je hem net gereviseerd hebt heerlijk. Zoiets ben ik wel van plan als ik tenminste zo oud mag worden. Groetjes, Relena Quote
Smart Posted November 29, 2009 Author Posted November 29, 2009 Van foto 2 gaat mijn hart sneller kloppen Smart. Heerlijk echt een wagen voor mij.Deze zou ik graag willen opknappen als ik met pensioen ben. Het opknappen zou ik alleen met originele onderdelen doen of hij ooit helemaal afkomt interesseert me niet. Alleen al die motor een keer mogen horen als je hem net gereviseerd hebt heerlijk. Zoiets ben ik wel van plan als ik tenminste zo oud mag worden. Groetjes, Relena Hallo Relena, De hotrod op foto 2 is een geheel gereviseerde auto. Hij is met opzet wat ouder gemaakt, alsof de tand des tijds invloed heeft gehad. Een optische illusie zeg maar. Ik vond dit d Quote
Relena Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Nog bedankt voor het plaatsen van de foto's Smart trouwens mijn vrouw heeft er geen probleem mee als ik voor zoiets zou gaan. Maar dat duurt nog even. Ze ziet zichzelf al naast me zitten in zo'n wagen. Groetjes, Relena Quote
Smart Posted November 29, 2009 Author Posted November 29, 2009 Nog bedankt voor het plaatsen van de foto's Smart trouwens mijn vrouw heeft er geen probleem mee als ik voor zoiets zou gaan. Maar dat duurt nog even. Ze ziet zichzelf al naast me zitten in zo'n wagen.Groetjes, Relena Graag gedaan! Nou, je hebt jouw vrouw al mee. Dat kan niet meer fout gaan. In Essen staan een aantal hotrods te koop. Wat houdt je nu nog tegen? Quote
Smart Posted November 28, 2010 Author Posted November 28, 2010 Gisteren maar weer eens (28e keer) naar de Essen Motorshow geweest. Je wordt bijna blind van al dat moois, vaak wel van het Duitse en Italiaanse genre. Hier wat foto's. Quote
Smart Posted November 28, 2010 Author Posted November 28, 2010 Jawel, een Dacia Duster Tuning gezien! Hier serie 2. Quote
Smart Posted November 28, 2010 Author Posted November 28, 2010 Hier serie 3 met 2 foto's van een kunstenaar die prachtige schilderijen maakt. Quote
Peterrrrr Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Nice, ga er dit jaar ook nog naar toe ! In halle 7 heb je live action toch ? iets van meegekregen ? Enne... g Quote
Peterrrrr Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Dan kan je beter naar de Sema autoshow gaan: http://www.topspeed.com/cars/kia/2010-kia-sportage-by-antenna-magazine-ar99369.html Quote
Smart Posted November 28, 2010 Author Posted November 28, 2010 Nee, ik ben in ieder geval geen gepimpte Kia tegengekomen, wel een Hyundai (maar dat telt niet!). In Halle 7 is inderdaad Live Action, bijv. 3 motoren die rondrijden van beneden naar boven en kriskras in een dichte ronde kooi en driftende auto's. Quote
Smart Posted November 28, 2010 Author Posted November 28, 2010 Dan kan je beter naar de Sema autoshow gaan:http://www.topspeed.com/cars/kia/2010-kia-sportage-by-antenna-magazine-ar99369.html De Sema lijkt mij ook machtig mooi om te bezoeken! Quote
Jantje.2 Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 ik denk dat als je naar de sema gaat, dat je sowieso al meerdere dagen moet inplannen om daar rond te lopen. Quote
HobbyRobby Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Om nou je auto te pimpen met een fiets op het dak... Quote
Recommended Posts