Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Shaan & Pro_Cee'd

Aanbevolen Berichten

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Past goed in de buurt.......

Hallo Shaan

Veel plezier ermee, als je nu je dak ook zwart maakt , past het helemaal in de buurt :-P

Mooie buurt trouwens

Geplaatst

Shaan, gefeliciteerd met je nieuwe - maagdelijke witte - aanwinst. De komende dagen wordt sneeuw verwacht. Ik hoop dat je je auto nog kunt terugvinden.......:mrgreen:

Let it snow, let it snow........

ChristmasMyspacebackground.jpg

Geplaatst

Als je foto;s wilt plaatsen zonder dat de mensen moetren doorklikken kun je het beste de fotolink tussen dit plaatsen

je krijgt dan dit effect:

dsci0324w.jpg

dsci0328.jpg

Geplaatst

Oorspronkelijk ging dat de bedoeling zijn: zwarte velgjes, zwart dak, en de deurklinken wel daar twijfel ik nog over. Mss dat ik ze ook wel wit wil...

Voor de rest vind ik de auto op zich al zeer sportief.

En ze rijdt zo fantastisch :wub:

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Shaan,

Mooie, strakke, witte Procee'd! Zijn die zwarte velgjes nu definitief van de baan? In ieder geval veel plezier met je auto.

Groet van

GreyGriffin

Geplaatst
Hallo Shaan,

Mooie, strakke, witte Procee'd! Zijn die zwarte velgjes nu definitief van de baan? In ieder geval veel plezier met je auto.

Groet van

GreyGriffin

Ik ben aan't wachten tot als de zwarte velgjes binnen zijn. Ze moesten besteld worden...

• 2 weken later...
Geplaatst
Ik ben aan't wachten tot als de zwarte velgjes binnen zijn. Ze moesten besteld worden...

Mooie pro_cee'd! Ikzelf ben ook aan het rondkijken om eventueel deze te kopen. Ik zie dat je hebt gekozen voor een 1.4, dus neem ik aan dat je 90 pk hebt?

Is dit snel genoeg, want de meeste zeggen mij dat het doenbaar is voor in gewoon verkeer. Maar weliswaar niet teveel extra van moet verwacht worden.

Geplaatst
Mooie pro_cee'd! Ikzelf ben ook aan het rondkijken om eventueel deze te kopen. Ik zie dat je hebt gekozen voor een 1.4, dus neem ik aan dat je 90 pk hebt?

Is dit snel genoeg, want de meeste zeggen mij dat het doenbaar is voor in gewoon verkeer. Maar weliswaar niet teveel extra van moet verwacht worden.

ik heb een 1.4 met 109pk en dat komt wel met het verkeer mee.. maar als je wat sportiever rijdt of veel in wil halen.. zou ik echt voor de 1.6 gaan (minimaal)

Geplaatst

Ik heb een 1.4 met 105pk, 77kw.

Sportief rijd ze zeker, inhalen lukt ook geweldig.

Een 1.6 voor mij kon ik ni riskeren, vooral voor de boetes dan :D.

Maar ben enorm tevreden over de 105pk, persoonlijk heb ik er genoeg aan.

Hoewel ik eraan denk om later mss te gaan chippen :-)

Geplaatst

Hahahahah iedere auto gaat toch wel goed met het verkeer mee of zit ik fout?

Picanto 1.0 van mij gaat als een (racebak) door het verkeer haha ;)

1.0 meer heb ik niet nodig :D

Verder: erg mooie pro_cee'd :D Vind wit een mooie sportieve kleur bij die wagen.

Ga je er verder nog iets aan doen? :)

Gr Daiz

Geplaatst

De achterste ruiten gaan nog getint worden, 17" velgjes zijn onderweg, andere radio, LED-verlichting aan de voeten,...

Daar blijft het voorlopig bij.

Over m'n muziekinstallatie twijfel ik nog.

Geplaatst

ahhhh leuk! Nog een getunde kia erbij :)

Mooi geluid hoeft niet perse duur te zijn...

Ben benieuwd met de velgjes en het tinten..Maak je er een foto van als het klaar is? :)

Gr Daiz

• 3 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Hier gaat ie dan:

M'n Pro_cee'd, amper 2 maandjes oud, stukken en blutsen erin :-(.

een oude man die beslist had om zomaar volle trek achteruit uit zijn parking te rijden, ik stond net achter hem stil, klaar om van de parking weg te rijden.

Conclusie: ik enorm kwaad :x, maar gelukkig voor hem wou hij de papieren zonder probleem invullen.

Schade: bluts met krassen rechts-achter boven het wiel, achterbumper uit de haak geschoten, tankklepje sluit niet meer deftig af (door de slag zijn de pinnen scheef gesprongen) & enorm veel gerammel vanbinnen als ik over kasseien rij (ik woon in een dorp met niets anders dan kasseibanen, dus dit is enorm irritant).

Hij heeft ook met zijn trekhaak tegen de band gezeten, dus ik hoop dat mijn as niet geraakt is.

Dinsdag komt de expert, en zulle we zien wat de gevolgen zijn...

Fijn is anders, 2010 had al geen goede start voor mij...

Ander nieuws: m'n nieuwe velgjes zijn binnen, die komen eronder als de Pro_cee'd is terug gemaakt...

aangepast door Shaan
grammatica-fout :)
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Shaan,

Ben je al een beetje over de eerste kwaadheid heen? Ik kan me die goed voorstellen, maar de schade is nou eenmaal aangericht. Door een onhandige sufferd, maar dat doet aan het eenvoudige feit helaas niks af. Ik treur een beetje met je mee, want ik heb ook altijd enorm de pest in als er iemand een krasje op mijn auto veroorzaakt, laat staan als er een fikse botsing ontstaat zoals jou nu is overkomen.

Groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Zoals je zegt: het is nu eenmaal gebeurt, maar het is echt wel balen!

Geplaatst (aangepast)

Hey Shaan,

Wat is dat nou weer, wat een (oude) knus met een stijve nek....!

Joh, wat vervelend voor je! Ik hoop dat het herstel binnen de perken blijft, en niet teveel technische zaken betreft. Blikschade is vaak onzichtbaar te herstellen.

aangepast door Smart
Geplaatst

Blikschade is vaak zonder onzichtbaar te herstellen.

Hey Shaan,

Ik hoop toch echt voor je dat het gewoon onzichtbaar wordt hersteld.

Het is al vervelend genoeg voor je .

Sterkte!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...