riodriver Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Hi, zal mij ook even bekent maken. Ik als riodriver ben vrij nieuw met het merk wel veel mee gewerkt. sinds april 2008 een demo Rio gekocht met 9400 km op den teller Nu alweer 47000 km verder zonder problemen ok kleine dingetjes dan. Ben werkzaam in de auto industrie voornamelijk bij de geboorte van een nieuw model auto van diverse merken waaronder ook de kia. Quote
El-Rio-Grande Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Hoi RioDriver, Heb jou even een eigen topicje gegeven. Zo kunnen mensen jou welkom heten... Bij deze wens ik je dan ook welkom op het Kia forum en wens ik je veel post en lees plezier. Daarnaast wens ik je nog meer veilige probleemloze km's toe met jouw Kia. Groetjes, Peter Quote
Thoronn Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Ook van een ander Junior lid welkom Groeten Ronald Quote
Relena Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
Venga1 Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Hallo Riodriver Welkom, maar pas op! Dit forum werkt een beetje verslavend Quote
bigwade Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 (edited) Welkom hier !! Wordt een grappig clubje zo met verkoper, techneut/monteurs, tester, boekhouder, poetstfreak, fotografen, pensionado's en veel en veel meer..... Veel plezier.. Edited November 30, 2009 by bigwade knip en plak foutje Quote
Alex VB Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Ook van de boekhoudende poetsfreak kilometervreter uit Belgi Quote
Smart Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Riodriver, welkom op dit forum. Veel lees- en postplezier toegewenst. Maar ja dat wist je natuurlijk allang. Quote
Guest GreyGriffin Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Hallo riodriver, Ook ik heet je van harte welkom op dit forum! Goed om te lezen dat de Rio je bevalt, alleen ben ik natuurlijk een beetje benieuwd naar de kleine probleempjes die er kennelijk wel zijn geweest. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Recommended Posts