Thoronn Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Vandaag telefoon van de dealer gehad Proceed is binnen natuurlijk even langs gegaan om foto's te maken. Let wel auto is niet gewassen komt zo van de trailer af maar toch al strak lijkt mij. Sommige leden zullen het niet waarderen maar ik laat het Ceed wat op de achterkant staat verwijderen ( persoonlijk mooier ) en tenslotte is het een Pro_Ceed en geen Ceed. Oja interieur half leer en staat op de standaard 17" alu velgen. Als alles meezit ga ik morgen de afspraak maken om hem Vrijdag 11-12-2009 op te halen Groeten Ronald Quote
El-Rio-Grande Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Hoi Ronald, Mooie, fraaie auto! Als je dan toch bezig bent, vraag dan meteen of ze de kentekenplaathouder aan de achterkant kunnen vervangen door een z Quote
bigwade Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Mooie bak, stoer....... Laat die Kia Motors Nederland | The Power to Surprise sticker ook maar weg halen.. Quote
Peterrrrr Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Mooie bak, KPH gewoon lekker laten zitten Quote
Alex VB Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Mooi zwart is niet lelijk.. Veel plezier alvast met je aanwinst. Quote
Smart Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Mooie strakke bak Ronald! Het aftellen is begonnen! Slaap zacht........ Quote
Guest GreyGriffin Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Hallo Ronald, Zoals de vorige posters al terecht hebben geconstateerd, het is een mooie auto! Nu nog even aftellen tot de elfde. Krijgen we er nog een paar foto's van te zien als-ie is afgeleverd? Ben met name benieuwd naar de achterkant zonder de Cee'd-aanduiding. Groet van GreyGriffin Quote
Guest Jantje Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 (edited) Hallo Ronald,Zoals de vorige posters al terecht hebben geconstateerd, het is een mooie auto! Nu nog even aftellen tot de elfde. Krijgen we er nog een paar foto's van te zien als-ie is afgeleverd? Ben met name benieuwd naar de achterkant zonder de Cee'd-aanduiding. Groet van GreyGriffin er is nog een zwarte (belgische?) pro'ceed op dit forum waar de ceed logo's vanaf zijn gehaald. Deze heeft er ook fotos bij staan! http://www.kiaclub.nl/attachments/dagboek-van-kia-rijders/374d1258408732-proceed-tuning-imgp0510.jpg Edited December 1, 2009 by Jantje Quote
Pieter78 Posted December 6, 2009 Posted December 6, 2009 Ziet er mooi uit Ronald! Stond die van mij er ook nog bij (ook zwart, X-ecutive automaat)? Die komt nl ook bij Opgenoort vandaan, maar ik heb m nog niet omdat ie nog moet worden aangepast... Heb m zelfs nog niet eens gezien.... Quote
Rick Horst Posted December 6, 2009 Posted December 6, 2009 mooie pro_cee'd, die sticker van kia.nl is heel makkelijk te verwijderen, en persoonlijk zou ik ok zo'n auto ook een kph zonder reclame zetten. nog 5 dagen wachten en dan lekker kilometers maken met je nieuwe aanwinst. Quote
Relena Posted December 6, 2009 Posted December 6, 2009 Een mooie Kia Pro-Cee'd Ronald welkom op het forum vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
Thoronn Posted December 6, 2009 Author Posted December 6, 2009 Ziet er mooi uit Ronald! Stond die van mij er ook nog bij (ook zwart, X-ecutive automaat)? Die komt nl ook bij Opgenoort vandaan, maar ik heb m nog niet omdat ie nog moet worden aangepast... Heb m zelfs nog niet eens gezien.... Hallo Pieter, Ja heb ik gezien zwart automaat dezelfde uitvoering alleen andere velgen die van jouw zijn de velgen met gedraaide/getordeerde spaken. Een mooie auto luxe en dynamische auto. Groeten Ronald Quote
Pieter78 Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 Bedoel je deze velgen? Zou ik niet erg vinden als die er op zitten... Quote
Guest GreyGriffin Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 (edited) Hallo Jantje, Ik heb de foto van de Procee'd zonder typeaanduiding op de achterkant inmiddels bekeken. Het ziet er erg deftig uit! Groet van GreyGriffin Edited December 7, 2009 by GreyGriffin Quote
Thoronn Posted December 8, 2009 Author Posted December 8, 2009 Hallo Pieter, Helemaal goed dit zijn de velgen die bij jouw auto er onder zitten. Groeten Ronald Quote
Alex VB Posted December 8, 2009 Posted December 8, 2009 Dat zijn de velgen die op de cee'd sport uitvoering horen.. Wil je deze als extra optie kopen ben je € 1100,- kwijt.. Het zijn 17" velgen. Quote
Guest Jantje Posted December 8, 2009 Posted December 8, 2009 Hallo Jantje,Ik heb de foto van de Procee'd zonder typeaanduiding op de achterkant inmiddels bekeken. Het ziet er erg deftig uit! Groet van GreyGriffin klopt, heb die van mij er ook afgehaald en ben aan het kijken voor mogelijkheden om het kia logo er ook af te krijgen voor een helemaal gladde achterkant Quote
Recommended Posts