Jump to content

Even voorstellen!

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Egbert (Venga-egb) uit Eindhoven, rij sinds mei 2009 in een Almera Tino 1.8 Tekna uit 2004 en heb de Venga vandaag na een proefrit bij Peter in Breda definitief op de verlanglijst gezet voor ergens in 2010 of 2011.

Het liefst zou ik een moderne Kia MPV rijden die nog iets groter is zoals bv de Tino. De Carens voldoet daar niet helemaal aan.

Het merk Kia heeft als enige tijd mijn warme belangstelling sinds ik tijdens een Autoweeksessie in een Kia Cee'd heb morgen rijden.

Ik ben zakelijk aktief in een eigen groothandel in model-specifieke auto-accessoires sinds mei 2001 na 20 jaar in de IT te hebben gewerkt.

Mvgr

Venga-egb

Edited by Venga-egb
iets vergeten

Hallo Venga-egb,

Welkom op dit forum. Inderdaad is een Venga in 2011 nog ver weg. Veel lees- en postplezier toegewenst!

Heb je een zakelijke insteek om lid te zijn van dit forum? Zo ja, heb je modelspecifieke Koreaanse autoaccessoires in de aanbieding?

welkom-16.gif

Guest GreyGriffin

Hallo Egbert,

Om te beginnen welkom op dit forum! Van Tino naar Venga, ja daar zitten wel een paar jaartjes voortschrijdende techniek tussen. Ook ik zie niet helemaal voor me wat model-specifieke auto-accessoires zouden kunnen zijn, dus als je dat zou kunnen toelichten houd ik mij (nieuwsgierig als ik ben) aanbevolen.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Hey Egbert, welkom hier...

Misschien kan ik het werk van Egbert wat duidelijker maken voor jullie.

Hij doet veel in accessoires voor b.v. Toyota, Nissan en vele andere merken maar puur alleen voor dealers. Wij bestellen bv. chromen instaplijsten, bagageruimtematten, Armsteunen voor o.a. de Soul (ps. Egbert, die bestel ik donderdag even bij je, onze server lag plat dus heb niks met de mail kunnen doen), velgen, C.v. kitjes ( ;) ) etc. etc.

Volgens mij zit Egbert hier niet beroepsmatig omdat hij de particuliere markt niet op wil (bewerkelijk) en hoorde gisteren toen hij gereden had en ik een wereldprijs ( ;) ) voor zijn Tino had berekend pas dat hij zich hier aangemeld heeft, zo zie je maar, klein wereldje !

Volgens mij zit Egbert hier niet beroepsmatig omdat hij de particuliere markt niet op wil (bewerkelijk) en hoorde gisteren toen hij gereden had en ik een wereldprijs ( ;) ) voor zijn Tino had berekend pas dat hij zich hier aangemeld heeft, zo zie je maar, klein wereldje !

Nou, Egbert is al even helemaal van de kaart van jouw wereldprijs voor zijn Tino. Hopelijk komt hij weer bij zinnen want hij heeft niet meer gereageerd sinds zijn maidenspeech.

Ik denk dat Egbert in deze crisistijden best wel wat extra's wil verdienen. Daarnaast is het voor ons misschien interessant om goedkoper aan voertuigspecifieke accessoires te komen. Dus kom op met die handel, we gaan ervoor. Kun jij de boeken met een dikke plus afsluiten dit jaar.....;)

Nou, Egbert is al even helemaal van de kaart van jouw wereldprijs voor zijn Tino. Hopelijk komt hij weer bij zinnen want hij heeft niet meer gereageerd sinds zijn maidenspeech.

Ik denk dat Egbert in deze crisistijden best wel wat extra's wil verdienen. Daarnaast is het voor ons misschien interessant om goedkoper aan voertuigspecifieke accessoires te komen. Dus kom op met die handel, we gaan ervoor. Kun jij de boeken met een dikke plus afsluiten dit jaar.....;)

Duh......

Dat had mijn tekst kunnen zijn

model-specifieke auto-accessoires, we zijn er dol op en hunkeren naar Egberts speciale

kiaforummodelspecifiekekiaautoaccessoires-metkorting website

Welkom hier..

2011 is nog wel heel ver weg.. :-) voor een verse Venga.

Wat zijn model-specifieke auto-accessoires ?

grtz

Frank

Ik heb een uitgebreide online catalogus op www.stylingheaven.com met momenteel meer dan 300 Kia accessoires en aan uitbreiding wordt hard gewerkt.

Ik wil best wat doen voor de leden op het gebied van prijzen via een priv

Edited by Venga-egb
Typefout

Now we are talking....! Ik denk dat dat geen probleem moet zijn. Eerst maar eens inventariseren wat je allemaal te koop hebt en daarna maar eens zien wat de forumleden leuk en wenselijk vinden.

Ons aanbod van Kia accessoires zal de komende tijd alleen maar groeien.

Ik zal kijken of ik kia.stylingheaven.com kan laten aanmaken als directe link naar de Kia afdeling.

Ons aanbod van Kia accessoires zal de komende tijd alleen maar groeien.

Ik zal kijken of ik kia.stylingheaven.com kan laten aanmaken als directe link naar de Kia afdeling.

Hallo Egbert, lijkt mij een strak plan. Misschien kan ook via dit forum aandacht zijn voor een directe link naar jouw site. Of is dat uit commercieel oogpunt 'not done' op forums? Ik lees het commentaar hierop wel. In ieder geval leuk dat je hiervoor open staat.

Hallo Egbert, lijkt mij een strak plan. Misschien kan ook via dit forum aandacht zijn voor een directe link naar jouw site. Of is dat uit commercieel oogpunt 'not done' op forums? Ik lees het commentaar hierop wel. In ieder geval leuk dat je hiervoor open staat.
Ik vind het prima als onze site goed toegankelijk is vanuit dit forum.

Ik heb maar 3 wensen :

- Duidelijk standpunt van de clubleiding

- Goede co

Onder 'model-specifieke' accessoires versta ik :

accessoires die speciaal voor 1 model (of een paar modellen) zijn ontwikkeld zoals bv verlagingssets, veerpootbruggen of interieursets.

Universeel spul verkopen we wel maar alleen op aanvraag.

Onze hostingprovider heeft er inmiddels voor gezorgd dat

- kia.stylingheaven.com

directe toegang geeft tot de Kia accessoires.

Ik heb deze week elke dag enekele uren besteed aan de uitbreiding ervan en zal dat de komende tijd blijven doen tot alles er in staat. Ik verwacht minimaal 600 items voor de diverse Kia modellen te kunnen aanbieden.

Edited by Venga-egb
Typefout

• 2 weeks later...

Voor de liefhebber : kia.stylingheaven.com.

Mvgr

Egbert

Dit moet geen enkel probleem zijn....Want er wordt de mogelijkheid tot adverteren geboden... Misschien wel eens handig om een Forum dealer te hebben (Peter! Voel je je geroepen?) en een vaste accessoireverkoper.. Etc..

Dit moet geen enkel probleem zijn....Want er wordt de mogelijkheid tot adverteren geboden... Misschien wel eens handig om een Forum dealer te hebben (Peter! Voel je je geroepen?) en een vaste accessoireverkoper.. Etc..
Bij wie moet ik daarvoor zijn?

Zo, dit topic maar eens even omhoog schoppen want er staan toch wel interessante artikelen op zijn website. Ik mis alleen nog een veerpootbrug en vind er bij andere aanbieders ook geen.

Weet iemand waar je een veerpootbrug kan krijgen voor de Cee'd?

Zo, dit topic maar eens even omhoog schoppen want er staan toch wel interessante artikelen op zijn website. Ik mis alleen nog een veerpootbrug en vind er bij andere aanbieders ook geen.

Weet iemand waar je een veerpootbrug kan krijgen voor de Cee'd?

Bij voldoende belangstelling kunnen we die wel laten maken denk ik.

Ik heb overigens onze idee

Egbert,

Onderaan dit forum staat een emaillink.. Je komt dan bij Jeroen uit.. Je kan hem ook contacteren via zijn site www.joomlapartner.nl

Wel eventjes aangeven dat het hier om HET Kiaclubforum gaat...

Ik heb Jeroen afgelopen donderdag uitgebreid gesproken aan de telefoon en hem gisteren ons voorstel gemaild voor de Kiaclub.

Mvgr

Venga-egb