elsinga Geplaatst 19 Juni, 2024 Geplaatst 19 Juni, 2024 Allen, hij staat hier nu voor de deur en ik had wat foto's beloofd. Is nog MY24, dus met hogere trekgewicht. Ondertussen druk bezig met dashcam inbouwen. Voeding links langs de A-stijl gaat echt heel makkelijk, maar het rubber links naast het dashboard zit wel heel strak. Duurt dus iets langer. 1 Quote
elsinga Geplaatst 20 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 20 Juni, 2024 En ik hou helemaal niet van voetbal... 1 Quote
NilsG Geplaatst 20 Juni, 2024 Geplaatst 20 Juni, 2024 Ziet er mooi uit! Veel rijplezier! en als we elkaar zien even toeteren he Quote
gjklasens Geplaatst 20 Juni, 2024 Geplaatst 20 Juni, 2024 Geen FITCamX dus. Die is binnen 10min geïnstalleerd. Of rear camera ook?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
gios Geplaatst 20 Juni, 2024 Geplaatst 20 Juni, 2024 Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Quote
Harm Vet Geplaatst 20 Juni, 2024 Geplaatst 20 Juni, 2024 Super gaaf hoor, ik zie ook panoramadak, dat is was probleem met dab ontvangst, ik hoop dat DAB voor jou inmiddels wel oke is, bij ons is dat nooit opgelost, dealer Tinholt en Kia NL laten het afweten. maar uiteraard heel veel rijplezier!!! Quote
elsinga Geplaatst 21 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 21 Juni, 2024 (aangepast) 10 uur geleden, zei Harm Vet: Super gaaf hoor, ik zie ook panoramadak, dat is was probleem met dab ontvangst, ik hoop dat DAB voor jou inmiddels wel oke is, bij ons is dat nooit opgelost, dealer Tinholt en Kia NL laten het afweten. maar uiteraard heel veel rijplezier!!! Als zendamateur even getest, maar mijn magneetvoet antenne blijft niet plakken. Dak is kennelijk van niet-metaal en dat kan ook verklaren waarom DAB minder goed ontvangt. Ik ga er uiteraard mee testen en wellicht wat experimenteren met zelf een tegenpool aanbrengen of zo. 12 uur geleden, zei gios: Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. November -> Mei, dat viel mij mee. Gelukkig nog net MY24, met hogere trekgewicht. 19 uur geleden, zei gjklasens: Geen FITCamX dus. Die is binnen 10min geïnstalleerd. Of rear camera ook? Nee, Vantrue N4 Pro. 4K HDR frontcamera en 1080p HDR binnen- en achtercamera. Die levert prima beelden op van zowel voor als achter en de binnencamera pakt ook een stukje zijkanten mee via de ruiten. Aangesloten met een hardwire kit, dus ook parkeermode werkt (aangesloten als op bijgevoegde plaatje). Zie bijgevoegde video van een Pool met een doodswens voor de kwaliteit (nog opgenomen in de Kodiaq). Kia Connect werkt, net als Android Auto bedraad. Maar middels een AAWireless dongle doe ik dat draadloos en dat leverde gelijk al verrassende zaken op: de dongle gaat al aan als de spiegels automatisch bij naderen uitklappen (prima, scheelt opstarttijd in de auto), maar blijft ook vrij lang aan na uitstappen. En dus duurt het iets langer voordat de AAWireless wifi wordt verbroken en de wifi thuis geconnect wordt. Maar goed, first world problems. Mooie bij AA is wel dat deze alleen het grote deel van het multimedia display gebruikt en het kleinere deel gewoon beschikbaar blijft voor o.a. het radio scherm. Dus ik kan vast ook zien wanneer er teruggeschakeld wordt naar FM als ik DAB ontvangst kwijtraak. 20240520_0927 - Pool met doodswens - geen kenteken.mp4 21 Juni, 2024 aangepast door elsinga 1 Quote
PhaseShifter Geplaatst 3 Juli, 2024 Geplaatst 3 Juli, 2024 Mooie kleur! Veel plezier met je nieuwe aanwinst Quote
elsinga Geplaatst 3 Juli, 2024 Topic Starter Geplaatst 3 Juli, 2024 Inmiddels 2500km er op zitten en vrijwel altijd Qmusic aan via DAB+. Helaas laat de radio niet zien of er teruggeschakeld wordt naar FM, maar ik merk alleen in tunnels op dat de ontvangst slechter is. Ook getest met QNon-stop, die alleen via DAB+ te ontvangen is. Tot zover nog niet ontevreden over DAB+ dus! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.