Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedenavond,

Ik sta op het punt een 2 jaar oude Sportage GT te kopen, waar ik benieuwd over ben is of de 7 jaar garantie ook volledig geldt voor de airco (behalve natuurlijk steenslag o.i.d.) Ik kan op internet geen garantie voorwaarden vinden, alles wordt verwezen naar het garantieboekje in de auto, maar ja die heb ik nog niet en vergeten in te kijken tijdens de proefrit! Een link naar het betreffende document mag ook natuurlijk, alvast bedankt!

Geplaatst

Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik dacht van wel.
Bij mijn Picanto was er een A/C probleem bij 160.000km, dus na de garantie, want die is 7 jaar OF 150.000km, net wat eerst komt.
Maar omdat het zo kort na de 150.000km was kreeg ik nog coulance op de reparatie, daarom denk ik dat er dekking is.

• Thanks 1
Geplaatst

zo ver mij bekend is dat gedekt, audio/infotainment is 3 jaar en met name als het exemplaar panoramadak heeft en je DAB+ ontvangst wil gebruiken zou ik die even goed testen, in mijn geval is dit probleem er zeker, ook bij anderen, maar Kia en dealer Tinholt ontkennen.......

Geplaatst
Zojuist, zei Harm Vet:

zo ver mij bekend is dat gedekt, audio/infotainment is 3 jaar en met name als het exemplaar panoramadak heeft en je DAB+ ontvangst wil gebruiken zou ik die even goed testen, in mijn geval is dit probleem er zeker, ook bij anderen, maar Kia en dealer Tinholt ontkennen.......

Thanx, gelukkig luister ik alleen muziek in de auto via Spotify. 

• 4 weken later...
Geplaatst

Airco valt onder de 7 jaar garantie. Vorige maand defecte verdamper van mijn 4 jaar oude Niro onder garantie vervangen.

• Thanks 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...