surfingjohn Geplaatst 1 Juli, 2024 Geplaatst 1 Juli, 2024 Goedenavond, Ik sta op het punt een 2 jaar oude Sportage GT te kopen, waar ik benieuwd over ben is of de 7 jaar garantie ook volledig geldt voor de airco (behalve natuurlijk steenslag o.i.d.) Ik kan op internet geen garantie voorwaarden vinden, alles wordt verwezen naar het garantieboekje in de auto, maar ja die heb ik nog niet en vergeten in te kijken tijdens de proefrit! Een link naar het betreffende document mag ook natuurlijk, alvast bedankt! Quote
Murcielaygo Geplaatst 1 Juli, 2024 Geplaatst 1 Juli, 2024 Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik dacht van wel.Bij mijn Picanto was er een A/C probleem bij 160.000km, dus na de garantie, want die is 7 jaar OF 150.000km, net wat eerst komt.Maar omdat het zo kort na de 150.000km was kreeg ik nog coulance op de reparatie, daarom denk ik dat er dekking is. 1 Quote
Harm Vet Geplaatst 2 Juli, 2024 Geplaatst 2 Juli, 2024 zo ver mij bekend is dat gedekt, audio/infotainment is 3 jaar en met name als het exemplaar panoramadak heeft en je DAB+ ontvangst wil gebruiken zou ik die even goed testen, in mijn geval is dit probleem er zeker, ook bij anderen, maar Kia en dealer Tinholt ontkennen....... Quote
surfingjohn Geplaatst 2 Juli, 2024 Topic Starter Geplaatst 2 Juli, 2024 Zojuist, zei Harm Vet: zo ver mij bekend is dat gedekt, audio/infotainment is 3 jaar en met name als het exemplaar panoramadak heeft en je DAB+ ontvangst wil gebruiken zou ik die even goed testen, in mijn geval is dit probleem er zeker, ook bij anderen, maar Kia en dealer Tinholt ontkennen....... Thanx, gelukkig luister ik alleen muziek in de auto via Spotify. Quote
AnneM Geplaatst 25 Juli, 2024 Geplaatst 25 Juli, 2024 Airco valt onder de 7 jaar garantie. Vorige maand defecte verdamper van mijn 4 jaar oude Niro onder garantie vervangen. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.