Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kilometerteller bij "Info Rit" zelf resetten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is het echt niet mogelijk om de dag-kilometerteller zelf op 0 te zetten? Het gaat mij om de km-stand op het scherm "Info Rit". De km-stand op het scherm "Totale informatie" kan ik inderdaad zelf resetten.image.thumb.jpeg.9e602a1d2bd152613205272e05ba92d1.jpegimage.thumb.jpeg.351c2cc85de466392ab7c0d4d89214ee.jpeg

Geplaatst
Op 3-7-2024 om 13:09, zei Peter-036:

Info rit zet zichzelf terug naar '0' wanneer de auto lang genoeg heeft 'uit'  gestaan.

Ja, ik dacht iets van 4 uur. Dat merk ik als ik ergens op bezoek ben geweest. Bij een lang bezoek begint de info van de rit weer op nul.

• 2 weken later...
Geplaatst

Dat herken ik inderdaad: als de auto lang genoeg “uit” geweest is, wordt de “Info rit” - teller op 0 gezet. Maar voor mij is het belangrijk (makkelijker) als ik zelf de teller op 0 kan zetten elke keer als ik de auto start. Is dat op een of andere manier mogelijk?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...