Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Krakend geluid, kraken schokbrekers.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
4 uur geleden, zei MarcelE:

helaas is het dus niet de hoofdsteun...

Kijk ook nog eens naar de passagiersgordel. De bevestiging tikt soms tegen de zijkant van de leuning. Je kan er een stukje vilt tegen plakken. 

Geplaatst
2 uur geleden, zei Rob18:

Kijk ook nog eens naar de passagiersgordel. De bevestiging tikt soms tegen de zijkant van de leuning. Je kan er een stukje vilt tegen plakken. 

of gewoon helemaal oprollen en ervoor zorgen dat ie niet gedraaid zit. Nog makkelijker.

Geplaatst

De passagiersgordel is het zeker niet. Dat geluid is heel herkenbaar. Het geluidje wat ik hoor is net hard genoeg aanwezig om irritant te zijn.

• 3 weken later...
Geplaatst

Afgelopen week is mijn auto voor een servicebeurt geweest. Ik heb de geluidjes vermeld. En waarachtig het is opgelost.

Het geluid bij een drempel was eenvoudig. Was een kwestie van de blokken invetten o.i.d.

Dat andere geluidje kwam van de achterbank. De "achtervanger" is wat bijgesteld, en nu is het over... mij zijn van de blije... (voor degene onder ons die KlukKluk nog kennen)

• Haha 1
  • 6 maanden later...
Geplaatst

Hier ook voor de 2e keer krakende draagarm rubbers bij mijn 2019 E-Niro.

De draagarmen zijn een paar jaar terug is vervangen na het melden van deze klacht.

Maar het is helaas alweer een jaartje terug. Gisteren de auto weer weggebracht maar ze waren niet welwillend het op te lossen…..omdat dit erbij hoort volgens hun.

Heb gevraagd of ze het toch willen voorleggen aan Kia Nederland voor vervanging.

Verder een fijne auto al die jaren maar dit is toch een min puntje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...