surfingjohn Geplaatst 15 November, 2024 Geplaatst 15 November, 2024 Ik zit me rot te zoeken in de instellingen om de plafondverlichting automatisch aan te laten gaan bij het instappen en bij het wegrijden natuurlijk automatisch uit, waar zit dat in hemelsnaam? Zag in de handleiding knop 3, maar dan gaan ze niet aan bij het instappen. Wie heeft de tip? Quote
Henri497 Geplaatst 15 November, 2024 Geplaatst 15 November, 2024 Vreemd in mijn handleiding staat knop 2?? Knop 3 is om ze aan of uit te zetten ongeacht of de deur open of dicht is, knop 2 activeert de deurmodus volgens mij. Quote
surfingjohn Geplaatst 15 November, 2024 Topic Starter Geplaatst 15 November, 2024 Dan moet ik dat eens testen Quote
surfingjohn Geplaatst 15 November, 2024 Topic Starter Geplaatst 15 November, 2024 net getest, lezen is ook een vak! Bedankt het werkt zoals ik het wilde. Quote
Harm Vet Geplaatst 15 November, 2024 Geplaatst 15 November, 2024 8 uur geleden, zei surfingjohn: Ik zit me rot te zoeken in de instellingen om de plafondverlichting automatisch aan te laten gaan bij het instappen en bij het wegrijden natuurlijk automatisch uit, waar zit dat in hemelsnaam? Zag in de handleiding knop 3, maar dan gaan ze niet aan bij het instappen. Wie heeft de tip? 2 Quote
PhaseShifter Geplaatst 20 November, 2024 Geplaatst 20 November, 2024 (aangepast) Op 15-11-2024 om 19:09, zei Harm Vet: Op 15-11-2024 om 11:03, zei surfingjohn: Ik zit me rot te zoeken in de instellingen om de plafondverlichting automatisch aan te laten gaan bij het instappen en bij het wegrijden natuurlijk automatisch uit, waar zit dat in hemelsnaam? Zag in de handleiding knop 3, maar dan gaan ze niet aan bij het instappen. Wie heeft de tip? Knop 2 zou de “DOOR” mode vrijgeven ook wel genoemd in de NL doc. als “POR-TIER” 20 November, 2024 aangepast door PhaseShifter Quote
surfingjohn Geplaatst 20 November, 2024 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2024 iedereen bedankt, maar ik had de oplossing al gekregen van Henri497, zoals al eerder gemeld in dit topic 1 Quote
Henri497 Geplaatst 20 November, 2024 Geplaatst 20 November, 2024 Haha ik vond het ook al vreemd dat de reeds beantwoorde vraag weer geknipt en geplakt werd in een reactie Maar nu ga je het in ieder geval nooit meer vergeten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.