Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

digitale snelheidsmeter display

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

mijn Sportage HEV Dynamic Line plus uit 2022 liet eerst een digitale snelheidsmeter tussen de anologe en tachometer zien maar laat nu een opladende auto zien. Hoe kan ik dit aanpassen? 

aangepast door JessicaV
Geplaatst
2 uur geleden, zei JessicaV:

mijn Sportage HEV Dynamic Line plus uit 2022 liet eerst een digitale snelheidsmeter tussen de anologe en tachometer zien maar laat nu een opladende auto zien. Hoe kan ik dit aanpassen? 

Probeer eens te spelen met de knoppen op het stuur daar moet het zitten !!!

• Thanks 1
Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, zei JessicaV:

weet jij toevallig ook waar ik de keyless entry kan inschakelen? 

Hoe activeer ik keyless entry?

Keyless Entry inschakelen/uitschakelen
  1. Ga naar Instellingen > Druk op de menuknop.
  2. Ga naar Voertuiginstellingen > Druk op de OK-knop.
  3. Ga naar Sloten > Druk op de OK-knop.
  4. Ga naar Intelligente toegang > Druk op de OK-knop.
Graag gedaan.

aangepast door gios
Geplaatst

Bedoel je dat je dit in Kia Connect kunt doen? Want daar zijn de voertuiginstellingen bij de laatste update eruit gesloopt.

Geplaatst

nee toen ik de auto vanmorgen ophaalde, stond het nog op het display en na het verwijderen van de vorige gebruiker/bestuurder en dus reset, stond de auto in het display

Geplaatst
10 uur geleden, zei Wim-A:

Bedoel je dat je dit in Kia Connect kunt doen? Want daar zijn de voertuiginstellingen bij de laatste update eruit gesloopt.

@gios dit bericht was voor jou bedoeld.

Geplaatst (aangepast)
10 uur geleden, zei JessicaV:

nee toen ik de auto vanmorgen ophaalde, stond het nog op het display en na het verwijderen van de vorige gebruiker/bestuurder en dus reset, stond de auto in het display

De knoppen rechts op het stuur zouden de oplossing moeten geven. Probeer eerst eens het knopje met 'het schrijfblokje' een paar keer in te drukken.

Scherm­afbeelding 2024-11-27 om 09.12.07.png

aangepast door Wim-A
Geplaatst
15 minuten geleden, zei Wim-A:

De knoppen rechts op het stuur zouden de oplossing moeten geven. Probeer eerst eens het knopje met 'het schrijfblokje' een paar keer in te drukken.

Ja begin bij dat “schrijfblokje” en binnen elke druktoets kan je ook weer verschillende info kiezen door de knop onder het schrijfblokje omhoog en omlaag te gebruiken. 

Geplaatst
23 minuten geleden, zei Wim-A:

gelukt met linker 'rol' knopje 1x naar beneden/boven

Geplaatst
Op 26-11-2024 om 19:43, zei gios:
Hoe activeer ik keyless entry?

Keyless Entry inschakelen/uitschakelen
  1. Ga naar Instellingen > Druk op de menuknop.
  2. Ga naar Voertuiginstellingen > Druk op de OK-knop.
  3. Ga naar Sloten > Druk op de OK-knop.
  4. Ga naar Intelligente toegang > Druk op de OK-knop.
Graag gedaan.

thanks maar gelukkig was het al geactiveerd en hoefde ik alleen het zwarte knopje op de deurgreep aan te raken 😬

Geplaatst
1 uur geleden, zei JessicaV:

thanks maar gelukkig was het al geactiveerd en hoefde ik alleen het zwarte knopje op de deurgreep aan te raken 😬

Misschien een tip, zonder dat ik dit kwaad bedoel maar wel gezien jouw basisvragen, om de handleiding door te lezen. 🤔

En ja, een dik boekwerk maar wellicht ontdek je nog meer opties die je nog niet kende. En dat zou jammer zijn, je hebt er immers wel voor betaald 😉

• Like 2
  • Thanks 2
Geplaatst
19 uur geleden, zei Jim Gubbels:

Misschien een tip, zonder dat ik dit kwaad bedoel maar wel gezien jouw basisvragen, om de handleiding door te lezen. 🤔

En ja, een dik boekwerk maar wellicht ontdek je nog meer opties die je nog niet kende. En dat zou jammer zijn, je hebt er immers wel voor betaald 😉

Dank je en dat is inderdaad een idee maar sinds dinsdag de auto in bezit en t/m komende zondag geen tijd om het dikke boek te lezen dus dacht de makkelijke weg te kiezen.

Het dikke boek gaat zeker nog gelezen worden..

• Like 2
  • Haha 1
Geplaatst
Op 26-11-2024 om 22:25, zei Wim-A:

Ik doelde op het menu in de auto !!!

• 2 weken later...
Geplaatst
Op 26-11-2024 om 22:25, zei Wim-A:

Klopt, die zijn verdwenen.

Dat is echte des Kia's: onaangekondigd functionaliteiten verwijderen. Zo gaat dat al jaren.

In de app-store heeft nooit iets anders gestaan aan bij de versie geschiedenis dan: "Diverse verbeteringen voor betere app-prestaties en een paar bugfixes."

Verder bezijden de waarheid kan het niet zijn: er worden functies onaangekondigd uit gehaald. Er staat onzinnige bullshit functies in. En oude bugs blijven bestaan.

Zoals je hier op dit forum kan lezen heb ik volgens menig gebruiker pech met mijn exemplaar. Pech? Het is maar hoe je het bekijkt.

Ik ben eerlijk en kritisch.

Want ik heb ruim betaald voor vele zaken die niet of nauwelijks worden waargemaakt. Plus een enorme rij issues.

En ja, telkenmale wordt ik hier op dit forum weer getriggerd dat er zaken niet of niet goed werken of verdwenen zijn.

Soms vraag ik mij af waarom wij dit toch allemaal maar accepteren...

Voor mij de meest waardeloze auto ervaring in 40 jaar auto rijden.

Leuker kan ik het echt niet maken. ;-)

Geplaatst

Da’s mooi k*t Fumbler! 
Ben met je eens dat de functionaliteit van de app achteruitgaat. 
De betrouwbaarheid van mijn KIA (2023 PHEV) stelt mij niet teleur, heb de teller inmiddels op 40k staan met een gemiddeld verbruik van 1:25 (rijd veel op de batterij) 

Zit je wel bij de juiste dealer? Ofwel, heeft de dealer wel gepassioneerde en goed opgeleide technici?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...